ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95749
  • ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۵:۵۸
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :

نیویورک تایمز: عربستان سعودی ۱۴ هزار نیروی مزدور سودانی به یمن اعزام کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز فاش کرد عربستان سعودی چهارده هزار نیروی مزدور سودانی به یمن اعزام کرده است. این روزنامه نوشت عربستان از دلار‌های نفتی خود برای به خدمت گرفتن ده‌ها نفر از افراد نجات یافته از جنگ در […]

نیویورک تایمز: عربستان سعودی ۱۴ هزار نیروی مزدور سودانی به یمن اعزام کرده استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز فاش کرد عربستان سعودی چهارده هزار نیروی مزدور سودانی به یمن اعزام کرده است.

این روزنامه نوشت عربستان از دلار‌های نفتی خود برای به خدمت گرفتن ده‌ها نفر از افراد نجات یافته از جنگ در دارفور سودان استفاده کرده است تا آن‌ها را برای جنگیدن به یمن منتقل کند.

این روزنامه افزود: از چهار سال پیش حدود چهارده هزار نفر از شبه‌نظامیان سودانی در یمن می‌جنگند و تاکنون صد‌ها نفر از آن‌ها کشته شده‌اند. بیشتر این شبه‌نظامیان از قبیله «جنجوید» هستند که به دست داشتن در کشتار‌ها در دارفور متهم است.

نیویورک تایمز همچنین فاش کرد: بعضی از خانواده‌ها به فرماندهان شبه‌نظامیان در دارفور رشوه پرداخت می‌کنند تا به فرزندان‌شان اجازه بدهند برای جنگیدن به یمن بروند.

این روزنامه به نقل از جنگجویان سودانی که از یمن بازگشته‌اند، افزود: کودکان 20 تا 40 درصد از یگان‌های جنگی در یمن را تشکیل می‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن