ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95766
  • ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۶:۵۹
  • 223 بازدید
  • ارسال توسط :
“رسم سرخ” جشنواره‌ای برای تصویر کشیدن دستاور‌های انقلاب اسلامی/فراخوان شرکت در نخستین جشنواره اینفوگرافیک در مشهد

“رسم سرخ” جشنواره‌ای برای تصویر کشیدن دستاور‌های انقلاب اسلامی/فراخوان شرکت در نخستین جشنواره اینفوگرافیک در مشهد

مدیر امور ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخستین جشنواره اینفوگرافیک «رسم سرخ» با هدف به تصویر کشیدن دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سیدروح الله هاشمی نژاد مدیر امور شاهد […]

مدیر امور ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخستین جشنواره اینفوگرافیک «رسم سرخ» با هدف به تصویر کشیدن دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سیدروح الله هاشمی نژاد مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  جشنواره “رسم سرخ” در هفت محور اصلی شامل فرهنگ ایثار و شهادت، ایثار اجتماعی، دیپلماسی ایثار، خودباوری و همگرایی ملی، عزت و اقتدار، جنگ نرم ، صلح و همچنین بخش ویژه با عنوان دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی در قاب اینفوگرافیک برگزار خواهد شد.
وی در رابطه با اهداف برگزرای این جشنواره تصریح کرد: تبیین ایثار و پایداری چهل ساله ملت و نظام، نشان دادن روند روبه رشد پیشرفت‌های انقلاب، کمک به تعاملات موثر با گروه‌های مختلف مخاطبان و ارتقای سطح سواد بصری عموم جامعه از اهداف برگزاری این جشنواره است.
مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این جشنواره در اولین سال فعالیت خود در سطح ملی و با تمرکز بر موضوع «چهل سال ایثار و پایداری در قاب اینفوگرافیک» و در سال‌های آتی در ابعاد بین المللی برگزار می‌شود.
علاقمندان و فعالان حوزه اینفوگرافیک و نیوزگرافیک در سراسر کشور می‌توانند تا ۱۲ بهمن ۹۷ در این جشنواره شرکت و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی infographic.navideshahed.com مراجعه کنند.
جوایز برگزیدگان در رتبه اول ۳۰ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره، رتبه دوم ۲۰ میلیون ریال و لوح تقدیر، رتبه سوم ۱۰ میلیون ریال و لوح تقدیر و شایسته تقدیر هم ۵ میلیون ریال و لوح تقدیر خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن