ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95905
  • ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم ۹ دی/خبری درباره یک استعفا/توضیحی در مورد بودجه دفاعی و…

برگزاری مراسم ۹ دی/خبری درباره یک استعفا/توضیحی در مورد بودجه دفاعی و…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، وزیر دفاع در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان اتکا وزارت دفاع، با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی امروز معیشت و رفاه مردم را هدف گرفته اند، تأکید کرد: سازمان های تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و اتکا به عنوان سازمان های ارائه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، وزیر دفاع در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان اتکا وزارت دفاع، با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی امروز معیشت و رفاه مردم را هدف گرفته اند، تأکید کرد: سازمان های تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و اتکا به عنوان سازمان های ارائه کننده خدماتِ انسانی، درمانی و مصرف، نقش مهمی در ارتقاء منزلت، معیشت و تامین زنجیره غذایی نیروهای مسلح و کشور به عهده دارند.

با حکم حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده، به عنوان «مسئول جدید بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور» منصوب شد.

همچنین با رای اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه، محمدنبی حبیبی به در سمت دبیرکلی حزب موتلفه اسلامی ابقا شد.

مراسم گرامیداشت ۹ دی با حضور جمعی از مردم و مسئولان کشوری و لشکری در میدان امام حسین (ع) برگزار شد. همزمان با مراسمی که در تهران در حال برگزاری است، مراسم‌هایی نیز در شهرستان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

سردار سلامی: ملت ایران در طول ۴۰ سال، بارها خالق روزهای الهی بوده است

سردار غیب پرور: فتنه۸۸، پیکار استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بود

سرلشکر محمد باقری:نهم دی ماه روز بزرگ مقابله عملی ملت ایران با فتنه و فتنه‌گران بود

نماینده مردم شاهین‌شهر: جدیدترین فتنه علیه انقلاب اسلامی فتنه اقتصادی است

نماینده همدان: باید از تنفس انقلابی‌ها پیام انقلاب دمیده شود

نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمن برای ۴۰ سالگی انقلاب برنامه دارد

وزارت دفاع:ملت ایران از ظرفیت‌های لازم برای عبور از چالش های سخت و فتنه‌های بزرگ برخوردار است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: آقای ترامپ غلط کردی شبانه و بدون اجازه وارد عراق شدی

سید احمد خاتمی: تا آخرین قطره‌ی خونمان حامی ولایت خواهیم ماند ‌

سردار شریف: پایه اصلی تحریم‌ها بعد از وقایع سال ۸۸ شکل گرفت

ضرغامی :اجازه تفرقه افکنی را به احدی نمی دهیم

سردار نقدی: اقتصاد برجامی نمی‌تواند کشور را شکوفا کند

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد: مسئولان کشور و مدیران میانی و ارشد باید قانون‌مدار باشند

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:دشمن به خوبی می‌داند انقلاب از بین رفتنی و مهارشدنی نیست

حاجی بابایی: اقتصاد لیبرال انقلابی‌گری ما را گروگان گرفته است

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:علاج کار در برابر دشمن، بصیرت است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: سال آینده دو التهاب اساسی داریم

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد: نباید دستاوردهای انقلاب را در عرصه جهانی فراموش کنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مرز خسروی – بغداد امن است، گفت: زمان بازگشایی مرز خسروی فرا رسیده است که امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی آن باشیم.

حشمت الله فلاحت پیشه همچنین با ارائه توضیحاتی در مورد بودجه دفاعی سال ۹۸ و با تاکید بر این که این نتیجه که بودجه ارتش کم و بودجه سپاه و بسیج زیاد شده است درست نیست گفت: بودجه سال آینده به گونه‌ای تدوین شده که ۲۰ هزار میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی اختصاص یابد و ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه در توافقی آن را هزینه کنند؛ لذا ردیفی برای این موضوع اختصاص پیدا نکرده است.

الیاس حضرتی، نماینده تهران نیز در صفحه شخصی خود در توییتر از استعفای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت خبر داد و نوشت: متاسفانه باخبر شدم، دکتر قاضی‌زاده هاشمی در اعتراض به کاهش بودجه‌ سلامت، استعفا داده و چند روزی است در جلسات هیات دولت شرکت نمی‌کند.

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان هم با اشاره به جلسه شب گذشته نمایندگان این استان و استان چهار محال و بختیاری با معاون اول رئیس جمهور گفت که در این جلسه آقای جهانگیری قول داد که به هیچ وجه بحث انتقال آب از سرشاخه‌ کارون عملیاتی نمی‌شود. ناصری نژاد افزود: در این جلسه آقای جهانگیری از نمایندگان درباره‌ نحوه برخورد با رئیس جمهور در جلسه ارائه بودجه ۹۸ گلایه کرد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد. دریابان شمخانی در این دیدار بر حمایت مستمر ازآرمان مقاومت فلسطین به عنوان یکی از اصول بنیادین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران  تاکید کرد و اظهار داشت: گروه‌های مقاومت و ملت‌های بیدار منطقه مانع از تحقق ” معامله قرن” خواهند شد

همچنین سفیر ایران در انگلیس در صفحه توییتر خود با اشاره به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از نیویورک‌تایمز درباره همراهی آمریکا و اروپا با ائتلاف سعودی در جنگ یمن، سکوت شبکه‌های فارسی زبان خارجی درموضوع یمن را عجیب خواند.

در نشست “بررسی تاثیر خروج آمریکایی‌ها از شمال سوریه بر تحولات سیاسی ــ ژئوپلیتیک منطقه، اردشیر پشنگ، کارشناس غرب آسیا با تاکید بر جایگاه کردها” اظهار کرد:بازنده اصلی خروج آمریکا از شمال سوریه در وهله اول کردها و بعد از آن اسرائیل است.

در همین نشست ارشاد رشیدی رستمی، کارشناس مسائل کردی اظهار کرد: فرانسوی‌ها نمی‌توانند آلترناتیوی برای آمریکا در شمال سوریه باشند.

SPV چگونه کار می‌کند؟

بر اساس اعلام اتحادیه اروپا قرار است SPV (ساز و کار ویژه مالی ) تا پایان ماه دسامبر سال جاری میلادی به عنوان راهی برای حفظ و ارتقای داد و ستدهای مشروع با ایران مستقر شود، اما به نظر می‌آید این ساز و کار در گام نخست صرفا نیازها و کالاهای “انسانی” را در برمی‌گیرد.

سفیر روسیه در سازمان ملل اظهار کرد که ایالات متحده آمریکا ممکن است تلاش کند تا ممنوعیت‌های  بیشتری از طریق شورای امنیت بر ایران اعمال کند اما تا کنون هیچ واقعه مهمی مبنی بر تخطی‌ ایران به شورای امنیت ارائه نشده و در نتیجه زمینه‌ای برای اعمال ممنوعیت‌های جدید علیه این کشور وجود ندارد.

یک نشریه تخصصی هسته‌ای از ایجاد حفره در دیوارهای بتنی نیروگاه اتمی امارات و احتمال انتشار آلودگی به خلیج فارس خبر داد. بر اساس گزارش نشریه تخصصی NIW ، نیروگاه هسته‌ای “براکه” واقع در ۵۳ کیلومتری غرب شهر الرویس، یکی از نیروگاه‌های کشور امارات و اولین نیروگاه هسته‌ای این کشور با ظرفیت تولید ۵۶۰۰ مگاوات شامل ۴ رآکتور ۱۴۰۰ مگاواتی مدل APR-۱۴۰۰ طراحی شرکت برق کره (KEPCO) از نوع رآکتور آب فشرده پیشرفته است.

مصطفی ترک همدانی از ارسال پرونده هنگامه شهیدی به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر برای رسیدگی مجدد خبر داد و گفت: در زمان تجدیدنظرخواهی به موکلم دسترسی نداشتم و بعد از اینکه مهلت تجدیدنظر خواهی به اتمام رسید، توانستم هفته گذشته او را ملاقات کنم. وی افزود: لایحه تجدیدنظرخواهی  را مستقیما به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر ارایه خواهم داد.

حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور با حضور در بازار تهران، وضعیت اقتصادی حاکم بر بازار را مورد بررسی قرار داد و گلایه‌ها و درد و دل‌های مردم و کسبه را شنید.

همچنین بخشنامه رییس قوه قضائیه در خصوص «تفویض اختیار به رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور در راستای اعطایماموریت موقت قضاتسطح استان‌ها» اعلام شد.

* مهمترین اخبار، مصوبات و دستور کارهای  امروز (یکشنبه) نهم دی ۱۳۹۶ مجلس شورای اسلامی را نیز می‌توانید اینجا دنبال کنید.

  

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن