ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95921
  • ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
  • 405 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: نیرو‌های یمنی حملات مزدوران سعودی را در الحدیده دفع کردند

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: نیرو‌های یمنی حملات مزدوران سعودی را در الحدیده دفع کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: «نیرو‌های یمنی پیشروی مزدوران سعودی را به سوی مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در جنوب الحدیده دفع کردند. پیشروی مزدوران سعودی به طرف الجاح در جنوب […]

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: نیرو‌های یمنی حملات مزدوران سعودی را در الحدیده دفع کردندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: «نیرو‌های یمنی پیشروی مزدوران سعودی را به سوی مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در جنوب الحدیده دفع کردند. پیشروی مزدوران سعودی به طرف الجاح در جنوب الحدیده جریان داشت.»

وی اضافه کرد: «جنگنده‌های متجاوزان پرواز‌های خود را برفراز شهر‌های الحدیده، الدریهمی و الفازه افزایش داده است. نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چهار حمله مزدوران متجاوز را در حرض در استان حجه در شمال یمن ناکام گذاشتند.»

پیش از این نیز تلویزیون الجزیره نیز اعلام کرد، تک تیرانداز‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ۲ نظامی سعودی را در شرق جبل جحفان در جیزان در جنوب عربستان سعودی به هلاکت رساندند.

همچنین نیرو‌های یمنی، حمله گسترده مزدوران سعودی در جنوب منطقه جبل النار در جیزان را دفع و شمار زیادی از مزدوران را هلاک یا زخمی، و ۳ دستگاه خودرو آن‌ها را منهدم کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن