ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95989
  • ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
حبس «نبیل رجب» نشانه نابودی عدالت در بحرین است

حبس «نبیل رجب» نشانه نابودی عدالت در بحرین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارش جدید خود که در تارنمای این سازمان منتشر شده، اعلام کرد: حبس نبیل رجب فعال حقوق بشر در بحرین، گواه دیگری است بر این که مقامات بحرینی آشکارا حقوق بشر را نادیده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارش جدید خود که در تارنمای این سازمان منتشر شده، اعلام کرد: حبس نبیل رجب فعال حقوق بشر در بحرین، گواه دیگری است بر این که مقامات بحرینی آشکارا حقوق بشر را نادیده می‌گیرند.

در این گزارش دیده بان حقوق بشر افزوده است که تایید حکم حبس نبیل رجب، نشانه نابودی آشکار عدالت (در این کشور) است و ثابت می‌کند که مقامات بحرینی وقیحانه همچنان به نقض حقوق بشر ادامه می‌دهند.

لاما فکیح، قائم مقام بخش خاورمیانه‌ای دیده‌بان حقوق بشر در این گزارش گفته است که به نظر می‌رسد بحرین همچنان مصمم است تا در سال میلادی جدید به نقض حقوق، پایمال کردن آزادی بیان و حمله به مدافعان حقوق بشر ادامه دهد.

علاوه بر دیده‌بان حقوق بشر، سازمان عفو بین الملل نیز به حکم زندان نبیل رجب فعال حقوق بشری بحرینی واکنش نشان داده است و ضمن انتقاد شدید از تایید حکم صادره ۵ سال زندان برای نبیل رجب از سوی دادگاه آل خلیفه، اعلام کرد: زندانی کردن نبیل رجب فعال حقوق بشری بحرینی نشان می‌دهد که سیستم عدالتی در بحرین هزل و خنده آور است.

لازم به ذکر است دادگاه فرجام خواهی بحرین روز دوشنبه حکم پنج سال حبس نبیل رجب را در پرونده انتشار توییت‌هایی در مخالفت با جنگ یمن و انتقاد از عملکرد قضایی بحرین صادر کرد.

این حکم دادگاه نهایی است و قابل اعتراض نیست.

۵۷ سازمان حقوقی بین‌المللی قبلا از مقامات بحرین خواسته بودند بصورت فوری وغیرمشروط نبیل رجب را آزاد کند، اما این درخواست از سوی مقامات قضایی بحرین نادیده گرفته شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن