ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95997
  • ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت یک نظامی دیگر سعودی به دست یمنی‌ها

هلاکت یک نظامی دیگر سعودی به دست یمنی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: واحد تک تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی یک نظامی سعودی را در غرب جبل العمود در جیزان هدف قرار دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: واحد تک تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی یک نظامی سعودی را در غرب جبل العمود در جیزان هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، این منبع بیان کرد: یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز مواضع نظامیان عربستان در جبل العمود را هدف قرار دادند و تلفات و خسارات سنگینی به آن‌ها وارد کردند.

این در حالی است که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته چهار فروند موشک زلزال ۱ به مواضع نظامیان سعودی در جبل قیس در جیزان شلیک کردند.

همزمان در جبهه خب و الشعف در استان الجوف نیز نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق به انهدام خودرو‌های نظامی مزدوران شدند و شماری از این مزدوران کشته و زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن