ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96005
  • ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
  • 489 بازدید
  • ارسال توسط :
محمدعلی‌الحوثی: عربستان گام‌های واقعی صلح در یمن را بردارد

محمدعلی‌الحوثی: عربستان گام‌های واقعی صلح در یمن را بردارد

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، "محمدعلی الحوثی" رئیس کمیته عالی انقلاب یمن طی پیامی در توئیتر تاکید کرد که  تحویل بندر الحدیده به گارد ساحلی، گامی مهم برای صلح و اجرای توافق استکهلم است. وی با انتقاد از رویکرد ائتلاف […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، "محمدعلی الحوثی" رئیس کمیته عالی انقلاب یمن طی پیامی در توئیتر تاکید کرد که  تحویل بندر الحدیده به گارد ساحلی، گامی مهم برای صلح و اجرای توافق استکهلم است.

وی با انتقاد از رویکرد ائتلاف به سرکردگی عربستان نسبت به توافق استکهلم گفت: به کشورهای متخاصم و مزدورانشان می گوییم که اگر راست می گویید گام های واقعی خود را چه به صورت یکجانبه یا مشترک در جهت اجرای توافق صلح به ما نشان دهید تا برای ما و جهان ثابت شود که گام های واقعی صلح چگونه است و بعد زیاده خواهی کنید.

از لحظه اجرای توافق آتش‌بس، دشمن 451 گلوله شامل 223 گلوله توپ، یک گلوله آر پی چی و 227 گلوله خمپاره به مناطق مختلف الحدیده شلیک کرده است. در همین مدت 29 عملیات تجاوزکارانه، 74 عملیات تقویت و تحرک، سه  عملیات نفوذ و یک عملیات تهاجمی و 75 پرواز جنگنده‌های دشمن در آسمان الحدیده ثبت شده است.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن، تجاوزات مستمر دشمن نشان دهنده جدی نبودن آنها در پایبندی به توافق آتش‌بس است،

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن