ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96077
  • ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

اوضاع نگران کنندۀ آوارگان یمنی در استان اِب

العالم – یمن هزاران خانواری که در اردوگاه های اِب زندگی می کنند، نیاز به کمک های بشردوستانه دارند و کمبود آب یکی از مشکلات عمدۀ آنان است. ائتلاف متجاوز سعودی – اماراتی از 4 سال پیش یمن را محاصره کرده است و مردم به علت تداوم محاصره روز به روز فشارهای بیشتری را تحمل […]

العالم – یمن

هزاران خانواری که در اردوگاه های اِب زندگی می کنند، نیاز به کمک های بشردوستانه دارند و کمبود آب یکی از مشکلات عمدۀ آنان است.

ائتلاف متجاوز سعودی – اماراتی از 4 سال پیش یمن را محاصره کرده است و مردم به علت تداوم محاصره روز به روز فشارهای بیشتری را تحمل می کنند و مشکلات و فشارهای وارده به آوارگان بیش از دیگران است که اردوگاه های اب مؤید این مدعاست.

یکی از آوارگان در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم در یمن گفت که آوارگان ساکن اردوگاه های استان اب از کمبود همه چیز رنج می برند و حتی دسترسی به آب نیز ندارند و سازمان های بین المللی از آنها به نحو مطلوب حمایت نمی کنند.

آوارگانی که به استان اب پناه برده اند، خانه و کاشانه خود را در استان های تعز ، حدیده ، لحج و ضالع ترک کرده اند تا بتوانند از حملات متجاوزان و مزدوران جان سالم به در ببرند ولی در استان های میزبانِ آنها نیز نتوانسته اند جان پناه مطمئنی پیدا کنند و همچنان از تجاوز، محاصره، سرما و گرما رنج می برند به نحوی که گاه 3 خانواده در یکی از اتاق های اردوگاه های اِب زندگی می کنند.

یکی از زنان آواره گفت: ما دسترسی به دارو نداریم و کمک های بشردوستانه ای که دریافت می کنیم، برای زنده ماندن می فروشیم .

اردوگاه های استان اِب که آوارگان استان های دیگر را در خود جای داده است، بیش از ظرفیت خود میزبان آوارگان شده است و این آوارگان نیاز مبرم به آب ، غذا و دارو دارند و برخی از این خانواده ها سرپرست خود را از دست داده اند و خانواده هایی هم که سرپرست دارند، اموالی برای تأمین مایحتاج ندارند زیرا بانک مرکزی حقوق سرپرست آنها را پرداخت نمی کند و سازمان های بین المللی هم کمک چندانی به آنها نمی کنند.

ائتلاف سعودی – اماراتی همچنان به جنگ افروزی و محاصرۀ یمن ادامه می دهد و جامعه جهانی هم چشم خود را به روی مشکلات یمنی ها بسته است و در این بحبوحه آوارگان ساکن اردوگاه ها یا باید زیر بمباران ها جان خود را از دست بدهند یا از گرسنگی.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن