ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96133
  • ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۸:۳۶
  • 170 بازدید
  • ارسال توسط :
محمد علی الحوثی: هیئتی که در سوئد با آن مذاکره کردیم، اراده‌ای از خود نداشت

محمد علی الحوثی: هیئتی که در سوئد با آن مذاکره کردیم، اراده‌ای از خود نداشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت: ائتلاف متجاوز شکست خورده است و هیئتی که در استکهلم با هیئت ملی یمن مذاکره می‌کرد صرفا عروسکی بود که کشور‌های دیگر آن را حرکت می‌دادند. محمد علی […]

محمد علی الحوثی: هیئتی که در سوئد با آن مذاکره کردیم، اراده‌ای از خود نداشتبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت: ائتلاف متجاوز شکست خورده است و هیئتی که در استکهلم با هیئت ملی یمن مذاکره می‌کرد صرفا عروسکی بود که کشور‌های دیگر آن را حرکت می‌دادند.

محمد علی الحوثی که در مصاحبه با این شبکه سخن می‌گفت، ضمن اعلام این مطلب، افزود: هیئتی که به استکهلم آمده بود صرفا یک عروسک بود و اعضای آن به هیچ وجه تصمیم گیرنده نبودند.

وی ادامه داد: همانگونه که رئیس و اعضای هیئت ملی یمن گفتند در واقع با کسانی که خود را پشت سر هیئت مقابل پنهان کرده بودند گفتگو می‌کردند. آن‌ها فقط کلمه «نه» را بلد بودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن