ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96154
  • ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع با پیکر شهید مدافع حرم علیرضا بریری در ساری

وداع با پیکر شهید مدافع حرم علیرضا بریری در ساری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بهرام سبک ملک در گفت‌وگویی اظهار کرد: مراسم استقبال شهید مدافع حرم علیرضا بریری که پس از دو سال به تازگی از سوریه به وطن بازگشت، بعد از ظهر شنبه 15 دیماه 97 از سوادکوه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بهرام سبک ملک در گفت‌وگویی اظهار کرد: مراسم استقبال شهید مدافع حرم علیرضا بریری که پس از دو سال به تازگی از سوریه به وطن بازگشت، بعد از ظهر شنبه 15 دیماه 97 از سوادکوه به سمت شهرستان قائمشهر و سپس به مرکز مازندران انجام می شود.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا افزود: آئین شب وداع با این شهید رجعت کرده از شام بلا، شنبه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار رستمیان(فرمانده سابق لشکر عملیاتی 25 کربلا و همرزم شهید) و مداحی برادر اصغر صادق نژاد در حسینیه عاشقان کربلا ساری(مرکز مازندران) با حضور دلدادگان به شهادت و خانوادهای معزز شهدا، مسئولین و بسیجیان و همرزمان شهید برگزار می‌شود.

سبک ملک یادآور شد: مراسم وداع همرزمان شهید بریری با پیکر مطهر صبح یکشنبه 16 دیماه از ساعت 10 الی 12 ظهر همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در حسینیه حضرت رقیه(س) لشگر عملیاتی 25 کربلا واقع در مسیر ساری قائمشهر انجام می شود.

سبک ملک یادآور شد: مراسم استقبال مردم شهر های سیمرغ و بهنمیر و 14 شهر مازندران در مسیر حرکت پیکر مطهر شهید مدافع حرم(بریری) تا سپاه شهرستان بابلسر برگزار و همچنین شامگاه این روز وداع مردم شهید پرور با پیکر پاک شهید در مصلی قدس این شهر همراه با سخنرانی و مداحی منعقد می گردد.

وی بیان کرد: مراسم تشیع و تدفین شهید مدافع حرم علیرضا بریری که پس از 32 ماه به وطن بازگشت از ساعت 9 صبح دوشنبه 17 دیماه از مقابل سپاه بابلسر به سمت گلزار شهدای امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان برگزار میگردد.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا ادامه داد: به مناسبت سومین روز تدفین شهید بریری، مراسم گرامی داشت یاد شهید غروب روز چهارشنه 19 دیماه در مصلی قدس بابلسر همراه با اقامه نماز مغرب و عشا و سخنرانی و مداحی و پذیرایی شام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آئین هفتمین روز رجعت پیکر پاک شهید مدافع حرم از ساعت 14 الی 16 عصر شنبه 22 دیماه در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) و از جوار مزار این شهید برگزار می گردد.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا، از عموم مردم، بسیجیان، همرزمان و خانواده شهدا که پیگیر برنامه های استقبال، تشییع و وداع با شهید بریری در شهر ها و مناطق مازندران هستند و با حضور منسجم برشکوه مراسم دلداگی شهدا می افزایند کمال تشکر را به عمل آورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن