ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96184
  • ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۸:۲۳
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
قطر به پیش‌بینی‌های مقام اماراتی برای سال ۲۰۱۹ پاسخ داد

قطر به پیش‌بینی‌های مقام اماراتی برای سال ۲۰۱۹ پاسخ داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، احمد الرمیحی، مدیر دفتر رسانه وزارت خارجه قطر در پاسخ به اظهارات اخیر انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه این کشور اظهار کرد: وزیر اماراتی پیش‌بینی‌های خود را در تلاش برای تحمیل سیاست امر واقع از منظر خود ارائه کرد. به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، احمد الرمیحی، مدیر دفتر رسانه وزارت خارجه قطر در پاسخ به اظهارات اخیر انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه این کشور اظهار کرد: وزیر اماراتی پیش‌بینی‌های خود را در تلاش برای تحمیل سیاست امر واقع از منظر خود ارائه کرد.

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، این دیپلمات قطری در ادامه پیش‌بینی‌های قرقاش را بر خلاف واقعیات موجود دانست و گفت: واقعیات موجود نشان می‌دهند که امارات چه در تحریم قطر و چه در ورودش در دو پرونده یمن و لیبی برخلاف تلاش‌هایی که در سطح بین‌المللی دارد و با توجه به موارد نقض حقوق بشر که مرتکب شده، شکست خورده است.

قرقاش علاوه بر پیش‌بینی‌هایی که درباره بحران قطر و نیز یمن داشت، مدعی شد، امارات در سال جدید میلادی به تلاش‌های خود برای تقویت ثبات و شکوفایی جهان عرب ادامه خواهد داد و محور عربی که بر ریاض و قاهره متمرکز است، نسبت به محورهای منطقه‌ای ایران و ترکیه قدرت بیشتری خواهد یافت.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن