ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96194
  • ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
عمر البشیر: با همان توطئه‌های علیه سوریه، یمن، عراق، لیبی، مصر و تونس روبه‌رو هستیم

عمر البشیر: با همان توطئه‌های علیه سوریه، یمن، عراق، لیبی، مصر و تونس روبه‌رو هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، عمر البشیر، رئیس جمهوری سودان در سخنرانی که در جمع روسای اتحادیه‌های صنفی و کارگران این کشور داشت، گفت: سودان از ۲۱ سال قبل تاکنون از نظر اقتصادی تحریم شده و در لیست کشورهایی است که برای نابودی آنها تلاش می‌شود. عمر البشیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، عمر البشیر، رئیس جمهوری سودان در سخنرانی که در جمع روسای اتحادیه‌های صنفی و کارگران این کشور داشت، گفت: سودان از ۲۱ سال قبل تاکنون از نظر اقتصادی تحریم شده و در لیست کشورهایی است که برای نابودی آنها تلاش می‌شود.

عمر البشیر اظهار کرد: سودان پایدار باقی خواهد ماند اما مشکلاتی نیز وجود دارند و ما برای حل آنها تلاش می‌کنیم، مردم سودان مستحق داشتن زندگی محترمانه هستند.

رئیس جمهوری سودان تنش‌هایی که در این کشور وجود دارد را به توطئه‌ای نسبت داد که تازگی ندارد و در ادامه گفت: سودان با همان توطئه‌هایی که سوریه، یمن، عراق، لیبی، مصر و تونس مواجه شدند، روبه‌رو است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای این ماه برنامه‌ای برای افزایش حقوق‌ها آغاز شده گفت: دولت از میزان مشکلات موجود در پی توطئه علیه کشور باخبر است و ما در راستای فراهم کردن خدمات در زمینه‌های مختلف تلاش خواهیم کرد.

عمر البشیر افزود: دولت همچنان از کارگران حمایت می‌کند تا آنها بتوانند از این شرایط سخت معیشتی عبور کنند.

او در ادامه تاکید کرد: ما هرگز استقلال‌مان را به پول نخواهیم فروخت، کشور ما هدف یک توطئه است.

رئیس جمهوری سودان در پایان نیز گفت: سودان با قدرت و ثبات کامل از این بحران عبور خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن