ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9621
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
خون مدافعان حرم جهل‌زدایی می‎کند/ آل‌سعود امتداد جریان یزیدی است

خون مدافعان حرم جهل‌زدایی می‎کند/ آل‌سعود امتداد جریان یزیدی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شنبه‌شب در پنجمین شب از گرامیداشت یاد و خاطره مدافعان حرم مازندران در مصلی بزرگ شهرستان ساری، بابیان اینکه عاشورا جلوه همه خوبی‌های عالم است، اظهار کرد: امام حسین (ع) در عاشورا تابلویی ترسیم کرد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شنبه‌شب در پنجمین شب از گرامیداشت یاد و خاطره مدافعان حرم مازندران در مصلی بزرگ شهرستان ساری، بابیان اینکه عاشورا جلوه همه خوبی‌های عالم است، اظهار کرد: امام حسین (ع) در عاشورا تابلویی ترسیم کرد که همه زیبایی‌های عالم در این تابلو به خوبی ترسیم شد.

وی تصریح کرد: همه امامان تلاش کردند که عاشورا زنده بماند و اربعین نماد و نمودی است که عاشورا بماند، عاشورا روز تولد شخصیت انسانی عاشورائیان است، این تولد تا زمانی که زمین و زمان پابرجا است امتداد دارد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: خون امام حسین (ع) جهل‌زدایی کرد، این امام همام به شهادت رسید و خونش را نثار اسلام کرد تا مردم را از جهل برهاند.

این مسؤول با اعلام اینکه عاشورا باید در متن زندگی باشد، گفت: با عاشورا قرار است جامعه بشری متحول شود و روز به روز بر رونق جامعه بشری به دلیل وجود عاشورا اضافه می‎شود.

رئیسی اظهار کرد: عاشورا تا دیروز با جاهلیت ابوجهلی مبارزه کرد و امروز با جاهلیت مدرن مبارزه می‎کند و این مبارزه همچنان تداوم دارد.

وی یادآور شد: قرار است خون اباعبدالله حسین (ع) همه زشتی‌ها را بردارد، عاشورا امروز در متن زندگی انسان معاصر قرار دارد و شعارهای عاشورا نه تنها برای شیعیان بلکه برای همه بشیریت است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه جریان عاشورا امتداد و ادامه دارد، ادامه داد: این جریان بشریت را به سوی خود فرا خوانده و انسان‌های دلداده را به سوی خود می‎کشاند.

این مسؤول تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران جلوه عاشورا است و آل‌سعود و آل‌خلیفه امتداد جریان یزید و جریان یزیدی هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خون مدافعان حرم جهل‌زدایی می‎کند، افزود: بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه و جهان به برکت خون شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن