ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96214
  • ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن 67 نظامی سعودی به دست نیروهای یمنی در دسامبر

کشته و زخمی شدن 67 نظامی سعودی به دست نیروهای یمنی در دسامبر

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع در یگان تکتیراندازان ارتش و کمیتههای مردمی یمن گفت که نیروهای این یگان در ماه دسامبر گذشته 22 خودروی نظامی و یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع در یگان تکتیراندازان ارتش و کمیتههای مردمی یمن گفت که نیروهای این یگان در ماه دسامبر گذشته 22 خودروی نظامی و یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در جبهه‌های مختلف منهدم کردهاند.

وی افزود که یگان تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن 1688 عملیات علیه متجاوزان و مزدوران در جبهه‌های مختلف انجام دادند که حاصل آن کشته و زخمی شدن 67 سرباز و افسر سعودی، 11 مزدور سودانی و یک افسر کویتی بود.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند عملیات مزدوران برای پیشروی به سمت "مربع الحماد" در نجران را به شکست بکشانند که در پی این عملیات شماری از عناصر دشمن کشته و یا زخمی شدند.

همزمان با این عملیات دفاعی یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک خودروی نظامی حامل مزدوران را به وسیله بمب منفجر کرد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن