ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96246
  • ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۶:۰۱
  • 535 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل: آتش‌بس در الحدیده همچنان پابرجاست

سازمان ملل: آتش‌بس در الحدیده همچنان پابرجاست

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن، دور جدید مذاکرات با «انصارالله» و دولت مستعفی یمن را در سایه تداوم آتش‌بس در شهر الحدیده( غرب یمن) آغاز خواهد کرد. […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن، دور جدید مذاکرات با «انصارالله» و دولت مستعفی یمن را در سایه تداوم آتش‌بس در شهر الحدیده( غرب یمن) آغاز خواهد کرد.

«فرحان حق» سخنگوی سازمان ملل در این‌باره تصریح کرد گریفیتس، شنبه آینده برای مذاکره با رهبران انصارالله و ژنرال هلندی «پاتریک کمارت» رئیس کمیته نظارت بر آتش‌بس وارد صنعا خواهد شد و سپس برای دیدار با «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور( مستعفی و فراری یمن) به ریاض عازم خواهد شد.

فرحان متذکر شد، آتش‌بس در الحدیده همچنان پابرجاست.

این در حالی‌ست که منابع رسمی در یمن اعلام کردند که ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی بارها آتش‌بس در الحدیده را نقض کرده‌اند.

حملات گسترده متجاوزان به الحدیده و ادامه نقض توافق استکهلمائتلاف سعودی اماراتی به نقض آتش‌بس در الحدیده ادامه می‌دهد

قرار است مذاکرات طرف‌‌های درگیر در یمن برای تکمیل پیشرفت حاصل‌شده در جریان مذاکرات یمنی- یمنی در دسامبر گذشته، که به توافق بر سر آتش‌بس در الحدیده منتهی شد، با نظارت سازمان ملل در کویت برگزار شود.

در مذاکرات دسامبر که در استکهلم سوئد برگزار شد هیات نمایندگی دولت نجات ملی و دولت فراری یمن پس از یک هفته مذاکره، درباره آتش‌بس در شهر و بندر الحدیده و بنادر «الصلیف» و «عین عیسی» به توافق رسیدند و برای عقب‌نشینی نیروهای نظامی دو طرف از شهر و بندر الحدیده نیز مهلت 14 روزه تعیین شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن