ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96331
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۶:۴۷
  • 410 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک ۸ موشک به پایگاه‌های ائتلاف متجاوز عربی در جازان

شلیک ۸ موشک به پایگاه‌های ائتلاف متجاوز عربی در جازان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار کرد: حمله هشت موشک از نوع زلزال یک به الخوبه و کوه الدود در جازان پس از آن انجام شد که اطلاعاتی دال بر حضور گروه‌های بزرگی از دشمن در این منطقه و نیز فرماندهان نظامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار کرد: حمله هشت موشک از نوع زلزال یک به الخوبه و کوه الدود در جازان پس از آن انجام شد که اطلاعاتی دال بر حضور گروه‌های بزرگی از دشمن در این منطقه و نیز فرماندهان نظامی آنها به دست آمد و مشخص شد که نیروهای مورد هدف در این حمله قصد دارند با تعداد زیادی به سمت دو منطقه الملاحیظ در صعده و المزرق در حجه پیشروی کنند.

طبق گزارش سایت شبکه خبری المیادین، جنگنده‌های ائتلاف عربی در ۱۰ حمله نقاط مختلفی در منطقه مرزی کتاف واقع در صعده را هدف قرار دادند. همچنین ائتلاف عربی با توپخانه سنگین پایگاه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه کیلو ۱۶ واقع در شرق حدیده را بمباران کرد و جنگنده‌های این ائتلاف به شدت بر فراز جنوب شرق این شرق به پرواز درآمدند.

این درحالی است که در حدیده ده‌ها هزار تن با برپایی تظاهراتی از سازمان ملل خواستند، ائتلاف عربی را به اجرای تواتفقنامه به امضا رسیده در سوئد میان دولت صنعاء و دولت مستعفی یمن و ائتلاف عربی ملزم کند.

محمد قحیم، فرماندار حدیده گفت: ساکنان حدیده هرگز محاصره شهرشان توسط مزدوران را نخواهند پذیرفت و آنها خواستار افزایش فشارها بر ائتلاف عربی و نیروهای دولت مستعفی جهت عمل به توافقنامه سوئد هستند.

قیحم در ادامه اجرای فوری توافقنامه سوئد درباره حدیده را خواستار شد و در تظاهرات مردمی که در این شهر برگزار شد، نسبت به تاخیر در عمل به این توافقنامه هشدار داد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن