ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 96337
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۷:۳۱
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
اصفهان| مسابقه بزرگ کتابخوانی شهید حججی تا پایان اسفند امسال تمدید شد

اصفهان| مسابقه بزرگ کتابخوانی شهید حججی تا پایان اسفند امسال تمدید شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کتاب سربلند روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی است. شهید حججی را دیگر همه می‌شناسند، شهیدی که تا قبل از شهادتش مانند تمام انسان‌های دیگر معمولی بود و معمولی زندگی می‌کرد، اما بعد از شهادتش […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کتاب سربلند روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی است. شهید حججی را دیگر همه می‌شناسند، شهیدی که تا قبل از شهادتش مانند تمام انسان‌های دیگر معمولی بود و معمولی زندگی می‌کرد، اما بعد از شهادتش بود که همگان متوجه شدند یک جاهایی از زندگی شهید حججی با دیگران تفاوت دارد.

همان‌جا که بی تفاوت از کنار مردم نیازمند عبور نمی‌کرد؛ همان‌جا که در اردوهای جهادی از جان مایه می‌گذاشت، جایی که شهادت آرزوی دیرینه‌اش بود و برای رسیدن به آن تلاش می‌کرد.

شهادت، همان چیزی بود که محسن می‌خواست. اما همان‌طور که محمدعلی جعفری، نویسنده کتاب "سربلند" می‌گوید تصویری که از شهید حججی در رسانه‌ها منتشر شد تصویر کاملی از ایشان نبود. جعفری می‌گوید: جذابیت شهید حججی برای من سیر تکامل شخصیت آن است. متأسفانه تصویری که از ایشان در رسانه‌ها منتشر شد، تصویر کامل و درستی از شهید حججی نبود چرا که یک بُعد زندگی آن را که یک انسان ایده‌آل، فرا زمینی و غیر دسترس نشان دادند ولی وقتی در زندگی شهید ریز می‌شویم یک انسان معمولی مانند بقیه افراد جامعه. دوران کودکی و نوجوانی یک انسان معمولی که دنبال کار و زندگی خودش بوده است. از یک بازه زمانی تغییر و تحول شروع می‌شود در سه سال اخیر که اوج تحول را در زندگی شهید حججی می‌شود درک کرد.

شهرت شهید حججی به انسانیت و شهادت سبب شد تا مردم برای دانستن زندگی‌نامه او کنجکاو شوند و خواهان دانستن بیشتر در مورد او باشند. جوانان و بسیاری از نوجوانان با جستجو در سایت‌های اینترنتی به دنبال مطالبی در مورد این شهید ولایت مدار بودند تا اینکه محمدعلی جعفری اقدام به نوشتن کتاب "سربلند" کرد و انتشارا شهید کاظمی نیز آن را به چاپ رساند.

اصفهان| «سربلند» روایت زندگی شهید حججی؛ فرزندی از دیار نجف‌آباد که ایران را «سربلند» کردنویسنده کتاب"سربلند": متأسفانه تصویری که از شهید حججی در رسانه‌ها منتشر شد، کامل نیستجشن امضا و نقد کتاب « سربلند» با حضور نویسنده اثر در شیراز برگزار می‌شود

پس از چاپ این کتاب خیل عظیمی از مردم برای تهیه آن به کتابفروشی‌ها و سایت اینترنتی فروش کتاب مراجعه و آن را تهیه کردند.

پس از آن بود که مسابقه‌ای با عنوان مسابقه کتابخوانی شهید حججی در نظر گرفته شد تا مخاطبان پس از مطالعه این کتاب در این مسابقه شرکت کنند. شرکت در این مسابقه محدودیتی ندارد و هرکس که این کتاب را مطالعه کرده باشد می‌تواند یکی از شرکت کنندگان باشد.

به دلیل استقبال گسترده مخاطبان از کتاب "سربلند" زمان مسابقه کتابخوانی شهید حججی تا پایان اسفند امسال تمدید شد.

علاقمندانی که هنوز کتاب را تهیه نکرده‌اند می‌توانند از طریق سایت http://forush.co/76/3356692/یا ارسال نام کتاب به 3000141441 اقدام به تهیه کتاب سربلند کنند.

علاقمندان پس از خرید کتاب باید به دو سئوال مطرح شده در مسابقه پاسخ دهند و با ارائه یادداشت و دلنوشته و ارسال صفحه مورد علاقه خود از کتاب به مسابقه یا گرفتن و ارسال عکسی خلاقانه و ساخت کلیپ و تیزر و فایل صوتی معرفی از کتاب در مسابقه شرکت کنند.

انتشارات شهید کاظمی مسابقه بزرگ کتابخوانی شهید حججی را با محوریت این کتاب برگزار کرده است و تا پایان اسفند علاقمندان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن