ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96353
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۹:۰۲
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
ولایت‌پذیری شهداء باید ترویج شود

ولایت‌پذیری شهداء باید ترویج شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلین”حسن علیدادی سلیمانی” امروز ۱۵ دی ماه در شورای سیاست گذاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان اظهار کرد: شهداء با جان دادن در راه حق، فرهنگی را به وجود آوردند که این فرهنگ کاملا زنده است و قابلیت ترویج، بزرگداشت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلین”حسن علیدادی سلیمانی” امروز ۱۵ دی ماه در شورای سیاست گذاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان اظهار کرد: شهداء با جان دادن در راه حق، فرهنگی را به وجود آوردند که این فرهنگ کاملا زنده است و قابلیت ترویج، بزرگداشت و ارائه را دارد.

وی با اشاره به اینکه این فرهنگ انسان ساز است، افزود: به همین دلیل به بهانه‌های مختلف از شهداء تجلیل کرده و مجالسی برای آنها تشکیل می‌دهیم تا خودمان از این مجالس مدد بگیریم. کسانی که در این کنگره مورد تجلیل واقع می شوند مجاهد فی سبیل الله و مدافع معتقدند و آنها در نبرد دلیرانه در هشت سال دفاع مقدس فقط با خدا معامله کردند و برای خدا جنگیدند.اگر تسلیم امریکا و استکبار می‌شدیم شاید سختی‌ها کمتر می‌شد اما شرافت و آزادی را از دست می‌دادیم و برده و اسیر می‌شدیم لذا شهداء با آگاهی کامل سختی‌ها را پذیرفتند. ولایت پذیری شهداء نیز باید ترویج شود. آنها فهمیده بودند ولایت حیات طیبه است و این حیات را تعقیب و پذیرش کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خطاب به مسئولان گفت: هر چه می‌توانید به بهترین وجه ممکن برای برگزاری کنگره شهداء کمک کنید تا بتوانیم بخشی از دین خود را ادا کنیم و امیدواریم بهترین، مفیدترین و موثرترین کنگره های کشور را برگزار کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن