ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96359
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۹:۱۶
  • 268 بازدید
  • ارسال توسط :

گریه‌های مادر شهید مدافع‌حرم مجید قربانخانی در هنگام دفن فرزندش +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرمی است که هر کسی داستان شهادتش را می‌شنود، بدون شک این جمله به ذهنش می‌رسد که او انتخاب شد. این شهید تا قبل از رفتن به سوریه […]

گریه‌های مادر شهید مدافع‌حرم مجید قربانخانی در هنگام دفن فرزندش +فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرمی است که هر کسی داستان شهادتش را می‌شنود، بدون شک این جمله به ذهنش می‌رسد که او انتخاب شد. این شهید تا قبل از رفتن به سوریه هرگز تصور نمی‌کرد روزی شهید مدافع‌حرم شود و به طور ناگهانی متحول شد و مسیر زندگی‌اش تغییر کرد؛ تحولی که او را به جنگ با نیروهای تکفیری برد و شجاعانه پا به پای همرزمانش جنگید و به مقام رفیع شهادت نائل آمد. 

شهید قربانخانی در خاطره‌ای می‌گوید: «یکی از دوستان مجید یک‌ شب او را به هیئت خودشان ‌برد که اتفاقاً خودش در آنجا مداح بود، بعد آنجا در مورد مدافعان حرم و ناامنی‌های سوریه و حرم حضرت زینب (س) می‌خوانند و مجید آن‌قدر سینه می‌زند و گریه می‌کند که حالش بد می‌شود. وقتی بالای سرش می‌روند، می‌گوید: «مگر من مرده‌ام که حرم حضرت زینب(س) در خطر باشد؛ من هر طور شده می‌روم.» از همان شب تصمیم می‌گیرد که برود.»

در ادامه ویدئویی از وداع و گریه‌های سوزناک مادر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی در لحظات غم‌انگیز دفن فرزندش را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن