ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96362
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۹:۳۱
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
دهقانی: صحبت‌های پمپئو درباره هدف از اعمال تحریم‌های ایران مضحک و خنده‌دار است

دهقانی: صحبت‌های پمپئو درباره هدف از اعمال تحریم‌های ایران مضحک و خنده‌دار است

کمال دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه ‌آمریکا مبنی بر این که هدف نهایی آمریکا از اعمال تحریم ها، بهتر کردن زندگی مردم ایران است، اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته سیاست‌های آمریکا در منطقه همراه با اشتباه و اقدامات غیر قانونی و بسیار هزینه بر بوده […]

کمال دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه ‌آمریکا مبنی بر این که هدف نهایی آمریکا از اعمال تحریم ها، بهتر کردن زندگی مردم ایران است، اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته سیاست‌های آمریکا در منطقه همراه با اشتباه و اقدامات غیر قانونی و بسیار هزینه بر بوده است که گاهی اوقات مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که این هزینه‌ها را از جیب مردم منطقه می‌دهند. هزینه‌هایی که نه تنها مادی که معنوی هم است، که نمونه آن ویرانی ها در سوریه و تحریم های ایران می‌باشد.

وی ادامه‌ داد: آمریکا از طریق کشورهای دست نشانده خود همچون عربستان، امارات و برخی کشورهای منطقه دست به جنایات می زنند که حتی حاضر است برای رسیدن به اهدافش به خصوص در موضوع فروش اسلحه بر جنایاتی همچون قتل “جمال خاشقجی” روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در کنسولگری عربستان در خاک ترکیه سرپوش بگذارد و بگوید که تنها فروش اسلحه برایش اهمیت دارد. این یعنی تمامی اقدامات آمریکا برای کسب منافعش انجام می‌شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اضافه کرد: صحبت‌های وزیر امور خارجه آمریکا حرفی مضحک و خنده‌دار است. این صحبت‌ها به این معناست که مقامات کشور ایران توجهی به منافع مردم ایران نداشته و تنها آمریکا می‌خواهد این کار را انجام دهد، حال این که آمریکا کشوری است که با سیاست‌های یکجانبه گرایانه‌اش باعث آواره شدن میلیون‌ها مسلمان در سوریه و یمن شده است.

دهقانی اضافه کرد: با صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا ظاهرا باید در آینده منتظر باشیم که پمئپو بگوید اگر مردم یمن کشته شده و آواره و گرسنه می‌شوند در نهایت به نفع شان خواهد بود و آمریکا در حق آنها لطف می‌کند یا این که اگر در سوریه به دنبال نقض حاکمیت این کشور است می‌خواهد لطفی در حق مردم سوریه کند. البته که قطعا باید آمریکا پاسخ اقدامات غیر قانونی خود را در محاکم عمومی و بین‌المللی داده و خسارات میلیاردی را جبران کند. کما این که مجبور به شکست هم هستند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه، خاطر نشان کرد: تحریم آمریکا علیه مردم ایران تنها به خاطر مقاومت و ایستادگی مردم در برابر سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا است، چون این ایستادگی تاثیر مستقیمی بر افکار عمومی جهان داشته است که در کل دنیا اشاعه پیدا کرده، قطعا دیر یا زود آمریکا شکست خود را می پذیرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن