ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96367
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
  • 278 بازدید
  • ارسال توسط :
نمی‌خواهیم رفتار و دیدگاه‌های شهدا را به نفع خودمان مصادره کنیم

نمی‌خواهیم رفتار و دیدگاه‌های شهدا را به نفع خودمان مصادره کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار”احمد حق طلب” امروز ۱۵ دی ماه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان اظهار کرد: توجه مقام معظم رهبری به برگزاری کنگره‌ها نشان دهنده این است که موضوع بسیار مهم و کارسازی در کشور است. وی با اشاره به اینکه شهداء […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار”احمد حق طلب” امروز ۱۵ دی ماه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان اظهار کرد: توجه مقام معظم رهبری به برگزاری کنگره‌ها نشان دهنده این است که موضوع بسیار مهم و کارسازی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه شهداء هیچ نیازی به برگزاری یادواره و کنگره ندارند بلکه ما به آنها نیاز داریم، افزود: امروز جامعه، کشور، مردم و مسوولان ما نیازمند شهداء هستند.

وی بیان کرد: در قریب به ۸۰ درصد از وصیت نامه‌های شهداء به صراحت از استکبارستیزی گفته شده و شناخت دشمن، ایستادگی در مقابل آن و به صراحت از امریکا و اذناب آن نام برده شده است. قریب به ۸۰ درصد از شهداء به حجاب توصیه کرده اند که برای وضعیت امروز ما پیش بینی کرده‌اند و ۶۵ درصد از شهداء در زمینه بیت المال، پرهیز از استفاده از امکانات مردم و … تاکید دارند: اگر وصایای شهداء را جمع‌بندی کنیم، شهدا برای همه بیماری‌ها و مشکلات ما تجویز خوبی کردند و جامعه ما به آنها نیاز دارد و این کنگره ها وقت گذاری خوبی است.

حق طلب با اشاره به اینکه استان‌های کردستان، ایلام، مرکزی، هرمزگان و بوشهر در سال آینده کنگره شهدا برگزار خواهند کرد، اظهار کرد: کرمان از این استان ها دعوت کند تا از برگزاری کنگره استان کرمان تجربه کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد خدماتی، فرهنگی و اجتماعی از سال های گذشته در برگزاری کنگره‌های شهداء آغاز شده و توزیع بسته‌های حمایتی، سرپرستی ایتام و … صورت گرفته، عنوان کرد: در استان کرمان کار خوبی صورت گرفته که به نام شهدا تامین جهیزیه و کمک به زوج‌های جوان انجام می شود و این رویکرد اجتماعی و خدماتی بسیار موثر خواهد بود و اتمام پروژه‌های عمرانی خیلی اثرگذار و مورد توجه مردم قرار می گیرد.

حق طلب اظهار کرد: وحدت و همدلی یکی از اصلی‌ترین محورهایی است که در برگزاری کنگره های شهداء به وجود آمده و از دستاوردهای بزرگ کنگره در استان کرمان نیز خواهد بود.

وی افزود: برگزاری کنگره شهداء، تبلور قدرت مدیریت و طراحی استان خواهد بود و میهمانان این مسئله را ارزیابی می‌کنند و شان استان کرمان این است که کار بزرگی انجام و نمونه و الگو برای استان‌های دیگر باشد و این امر با همدلی و مساعدت دوستان محقق خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن