ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96409
  • ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۴:۴۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن: عربستان به نقض آتش بس ادامه می دهد

یمن: عربستان به نقض آتش بس ادامه می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای ائتلاف سعودی با موشک، خمپاره و تسلیحات نیمه سنگین مناطق مسکونی شهر الحدیده را هدف قرار دادند. وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد، گفت: جنگنده ها، هواپیماهای شناسایی و بالگردهای آپاچی همچنان به صورت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای ائتلاف سعودی با موشک، خمپاره و تسلیحات نیمه سنگین مناطق مسکونی شهر الحدیده را هدف قرار دادند.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد، گفت: جنگنده ها، هواپیماهای شناسایی و بالگردهای آپاچی همچنان به صورت گسترده ای در آسمان الحدیده پرواز می کنند.

السریع اضافه کرد: نیروهای وابسته به عربستان سعودی نیز شهر الدریهمی، شهر الشعب و الخوخه را در استان الحدیده با خمپاره و کاتیوشا هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین گفت: جنگنده – بمب افکن های عربستان در 28 نوبت مناطق مختلف یمن از جمله در 6 نوبت فرودگاه بین المللی صنعا، در 10 نوبت شهرهای رازح و باقم واقع در استان صعده و در چهار نوبت شهر صرواح واقع در استان مارب را بمباران کردند.

چهارمین دور از مذاکرات صلح در یمن 15 آذرماه با میانجیگری مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل متحد در استکهلم سوئد آغاز به کار کرد و نمایندگان جبهه انصارالله و دولت فراری یمن پس از یک هفته مذاکره، به توافق های مهمی از جمله عقب نشینی نیروهای نظامی دو طرف از شهر و بندر الحدیده ظرف 14 روز دست یافتند.

اما طولی نکشید که ائتلاف سعودی عدم پایبندی خود به توافق آتش بس را به اثبات رساند، برای نمونه از شنبه گذشته تا بامداد یکشنبه 25 آذرماه حملات هوایی نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان در الحدیده ادامه داشت و در این حملات دستکم 29 نفر کشته شدند که 22 تن از آنان را اعضای انصارالله یمن تشکیل می دادند.

در 24 ساعت نخست پس از مذاکرات سوئد نیز، نیروهای ائتلاف سعودی بیش از 100 خمپاره را به صورت بی هدف به سوی مناطق مسکونی شهر الحدیده شلیک کردند و همچنین مزدوران آنها پس از پایان گفت وگوها تلاش کردند که از جبهه‌های ساحل غربی به داخل الحدیده نفوذ کنند که مبارزان یمنی مانع از این نفوذ شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن