ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96467
  • ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
جمع‌آوری کمک‌ برای جنگ‌‌زدگان یمن در انگلیس

جمع‌آوری کمک‌ برای جنگ‌‌زدگان یمن در انگلیس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ بنا به اعلام مرکز اسلامی انگلیس در لندن تا روز پنجشنبه سوم ژانویه 2019(13 دی‌ماه) مبلغ 23 هزار و 638 پوند کمک مالی ظرف دو ماه برای رفع بحران غذایی مردم جنگ زده یمن جمع‌آوری شده است. خیرین از ملیت‌های مختلف از طریق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ بنا به اعلام مرکز اسلامی انگلیس در لندن تا روز پنجشنبه سوم ژانویه 2019(13 دی‌ماه) مبلغ 23 هزار و 638 پوند کمک مالی ظرف دو ماه برای رفع بحران غذایی مردم جنگ زده یمن جمع‌آوری شده است.

خیرین از ملیت‌های مختلف از طریق اهدای کمک های نقدی و یا واریز وجه به حساب بانکی مرکز اسلامی انگلیس، حمایت خود را از مردم جنگ زده یمن ابراز کرده‌اند.

این کمک‌ها متعاقباً به مؤسسه خیریه «دنیای بدون مرز» در انگلیس تحویل داده شده و برای تهیه مواد غذایی به داخل یمن انتقال داده می‌شود.

مرکز اسلامی انگلیس در سالروز میلاد پیامبر(ص) طرح جمع آوری کمک به جنگ زدگان یمن را به همت مؤسسه خیریه «جهان بدون مرز» راه اندازی و از طریق نصب آگاهی، پست، ارسال ایمیل و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، مسلمانان و خیرین را به شرکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد.

این طرح تا زمانی که با استقبال خیرین مواجه باشد، اجرا می‌شود و به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن