ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96496
  • ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
مسافر خان طومان به خانه بازگشت

مسافر خان طومان به خانه بازگشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، مراسم استقبال باشکوه از پیکر مطهر شهید والامقام علیرضا بریری عصر یکشنبه با حضور مردم شهیدپرور در بابلسر برگزار شد و از دقایقی قبل آیین وداع با این شهید مدافع حرم در مصلی شهر آغاز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، مراسم استقبال باشکوه از پیکر مطهر شهید والامقام علیرضا بریری عصر یکشنبه با حضور مردم شهیدپرور در بابلسر برگزار شد و از دقایقی قبل آیین وداع با این شهید مدافع حرم در مصلی شهر آغاز شده است.

مسافر خان طومان به خانه بازگشت

شهید علیرضا بریری ۳۲ ماه قبل به اتفاق چندتن از همرزمانش در کربلای خان طومان به شهادت رسید و تا اینکه چندی قبل با انجام آزمایش DNA پیکر مطهرش شناسایی شد.

تاکنون پیکر هفت تن از شهدای والامقام مدافع حرم مازندرانی در کربلای خان طومان شناسایی شده است و همچنان تعدادی از آلاله های والامقام گمنام هستند.

شهید بریری برای نخستین بار ۲۰ آبان ماه ۹۴ عازم سوریه شد و دومین بار ۱۴فروردین ۹۵برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه رفت و سحرگاه ۱۶اردیبهشت ۹۵مقارن با مبعث نبی اکرم به همراه آلاله های دیگر از لشکر ۲۵کربلا مازندران در منطقه خان طومان به شهادت رسید.

آیین وداع با پیکر مطهر شهید بریری امشب در حال برگزاری است و فردا این شهید والامقام پس از تشییع در جوار امام زاده ابراهیم بابلسر به خاک سپرده خواهد شد.

مازندران ۴۰ شهید مدافع حرم و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن