ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96633
  • ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۶:۰۰
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

نقش پر رنگ مازندرانی‌ها در پیروزی درخشان تیم ملی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جام ملت‌های آسیا ٢٠١٩ که چند روزی است در امارات آغاز شده است، دیشب با ٣ بازی از گروه‌های سوم و چهارم این رقابت ها پیگیری شد. تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که با تیم های عراق، ویتنام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جام ملت‌های آسیا ٢٠١٩ که چند روزی است در امارات آغاز شده است، دیشب با ٣ بازی از گروه‌های سوم و چهارم این رقابت ها پیگیری شد.

تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که با تیم های عراق، ویتنام و یمن همگروه شده است دیشب در تنها بازی گروه چهارم مقابل یمن قرار گرفت و توانست قدرتمندانه و با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد.

در پیروزی تیم ملی مقابل یمن، سه بازیکن مازندرانی به نام‌های امید ابراهیمی ( اهل زرندین نکا) ، مرتضی پورعلی گنجی ( اهل بابل) و رامین رضاییان( اهل سمسکنده ساری) ٩٠ دقیقه در ترکیب تیم بازی کردند که گل سوم تیم ملی روی سانتر بسیار زیبای رضاییان به ثمر رسید.

گفتنی است تیم ملی کشورمان در دومین بازی خود ۴ روز دیگر (شنبه ۲۲ دی ماه) به مصاف ویتنام خواهد رفت که انتظار می‌رود نام این سه بازیکن مازندرانی دوباره در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن