ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96649
  • ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۶:۴۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
فیلم مستند «شهدای خان طومان» در نکا تهیه می‌شود

فیلم مستند «شهدای خان طومان» در نکا تهیه می‌شود

‎ عبدالجواد توحیدی مقدم در گفت‌وگو با  ایکنا از مازندران،  اظهار کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا گام مهم و حرکتی برای استمرار خون آنان و تقویت روحیه ایثار است. وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا از وظایف اصلی عرصه فرهنگ و هنر و آحاد ملت است که امیدواریم با ساخت و تهیه این […]

فیلم مستند «شهدای خان طومان» در نکا تهیه می‌شود


عبدالجواد توحیدی مقدم در گفت‌وگو با  ایکنا از مازندران،  اظهار کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا گام مهم و حرکتی برای استمرار خون آنان و تقویت روحیه ایثار است.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا از وظایف اصلی عرصه فرهنگ و هنر و آحاد ملت است که امیدواریم با ساخت و تهیه این فیلم، شاهد بازتاب بسیار خوبی در میان اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان باشیم.
فرماندار نکا با اعلام اینکه جلسه هماهنگی ساخت فیلم مستند شهدای خان طومان برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد، تصریح کرد: باید روح ایثار و شهادت‌طلبی در بین جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با تولید چنین فیلم‌هایی جریان یابد.
توحیدی مقدم، گفت: براساس آنچه توسط عوامل تولیدکننده این فیلم بیان شد؛ این فیلم مستند زوایای مختلف زندگی شهدای پرافتخار مدافع حرم شهرستان نکا را به تصویر خواهد کشید.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن