ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96703
  • ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۵:۵۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

آتش زدن تصویر بن سلمان توسط نیروهای سعودی + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی از نیروهای سعودی در مرز این کشور با لبنان منتشر شده است که در آن تصویر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی را آتش می‌زدند. همانطور که در این فیلم مشاهده […]

آتش زدن تصویر بن سلمان توسط نیروهای سعودی + فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی از نیروهای سعودی در مرز این کشور با لبنان منتشر شده است که در آن تصویر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی را آتش می‌زدند. همانطور که در این فیلم مشاهده می‌شود دو سرباز سعودی پس از آتش زدن چهره بن‌سلمان آن را به زیر پا انداخته و لگد می‌کنند.

گفتنی است، بن سلمان، ولیعهد ۳۳ ساله عربستان است که از زمان به قدرت رسیدن وی، مشکلات زیادی دامن‌گیر این کشور شده است و انتقادات بسیاری نیز از طرف عربستانی‌ها به وی وارد شده است. او به دلیل ادامه جنگ در کشور همسایه، یعنی یمن که به وقوع یک فاجعه انسانی منجر شده و افزایش سرکوب صدای مخالفان با انتقادهای تندی روبه‌رو است. در ادامه می‌توانید ویدئو منتشر شده از لحظه آتش زدن عکس ولیعهد عربستان را مشاهده کنید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن