ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96744
  • ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
روایت جالب سردار سلیمانی از امدادهای الهی در عملیات کربلای ۵ +فیلم

روایت جالب سردار سلیمانی از امدادهای الهی در عملیات کربلای ۵ +فیلم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون تردید دوران دفاع مقدس و ماجرای حضور رزمندگان شجاع و جان بر کف ایران سرافراز، یکی از دوران همیشه ماندگاری است که جانفشانی رزمندگان را برای همیشه در تاریخ به ثبت رسانده است. […]

روایت جالب حاج قاسم سلیمانی از امدادهای الهی قبل و حین عملیات کربلای ۵ +فیلم به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون تردید دوران دفاع مقدس و ماجرای حضور رزمندگان شجاع و جان بر کف ایران سرافراز، یکی از دوران همیشه ماندگاری است که جانفشانی رزمندگان را برای همیشه در تاریخ به ثبت رسانده است.

رزمندگان دفاع مقدس از شهید ۱۲ ساله اطلاعات و عملیات جبهه‌های غرب کشور یعنی رضا پناهی گرفته تا پیرمرد‌های همیشه آماده و پا در رکاب همه و همه با هدفی مشترک و واحد برای حفظ کیان این آب و خاک و محافظت از ناموس آن به جبهه‌ها قدم گذاشتند و ماجرای جانبازی و دلاوری آن‌ها بهترین و واقعی‌ترین داستان شجاعت در سال‌های معاصر است.

عملیات کربلای ۵ یکی از بزرگترین عملیات‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی بود که ۲۸ سال پیش در تاریخ ۱۹ دی ماه سال ۱۳۶۵ با رمز مبارک «یا زهرا (ع)» در منطقه عملیاتی شلمچه و شرق بصره برگزار شد و نتایج مهم و بسیار ارزشمندی را برای رزمندگان اسلام بر جا گذاشت.

تضعیف موقعیت سیاسی و نظامی نیرو‌های ارتش بعثی عراق، تثبیت اوضاع جبهه‌های نبرد به سود قوای نظامی ایران، آزادسازی پاسگاه‌های بوبیان، شلمچه، کوت سواری و خین و همچنین استقرار در ۱۰ کیلومتری بصره از جمله نتایج مهم عملیات “کربلای پنج” در دوران دفاع مقدس بودند.

دانستن برخی روایت‌های کمتر شنیده شده عملیات غرورآفرین کربلای ۵ از زبان فرمانده‌ای که این روز‌ها و در دهه ۹۰ پرآوازه‌ترین فرمانده در جهان اسلام است، لطف دیگری دارد. سرلشکر حاج قاسم سلیمانی یکی از رزمندگان دلاور حاضر در عملیات کربلای پنج است.

در ادامه این خبر بخشی از صحبت‌های سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و همچنین سردار قربانی فرمانده وقت لشکر امام حسین علیه السلام را مشاهده می‌کنید که به بیان نکاتی جالب درباره عملیات کربلای ۵ پرداخته‌اند. نوزدهم دی ماه سالروز عملیات کربلای ۵ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن