ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96789
  • ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۷:۴۳
  • 277 بازدید
  • ارسال توسط :

یک مقام سازمان ملل: توافقنامه سوئد حتی یک کودک یمنی غذا نرسانده است

العالم – یمن مارک لوکوک که در جلسه اعضای شورای امنیت در مقر دائم سازمان ملل در نیویورک سخن می گفت با اشاره به این موضوع خطاب به اعضای این شورا گفت: میلیون ها یمنی چشم انتظار کمک های بشردوستانه و حمایت ما هستند. وی افزود: توافقنامه سوئد و قطعنامه شماره 2451 (مربوط به این […]

العالم – یمن

مارک لوکوک که در جلسه اعضای شورای امنیت در مقر دائم سازمان ملل در نیویورک سخن می گفت با اشاره به این موضوع خطاب به اعضای این شورا گفت: میلیون ها یمنی چشم انتظار کمک های بشردوستانه و حمایت ما هستند.

وی افزود: توافقنامه سوئد و قطعنامه شماره 2451 (مربوط به این توافقنامه) تأثیر عملی داشته اند اما تا کنون کمکی به اوضاع انسانی یمن نکرده اند.

وی گفت: اوضاع همچنان فاجعه آمیز است. در حال حاضر بیش از 24 میلیون نفر معادل 80 درصد جمعیت نیازمند کمک های بشردوستانه هستند؛ از این تعداد 10 میلیون نفر در آستانه گرسنگی کامل قرار دارند و بیش از 3.3 میلیون نفر در دوازده ماه گذشته آواره شده اند.

لوکوک گفت: آژانس های امدادی ظرفیت های خود را برای تأمین این نیازمندی ها بالاتر برده اند.. در دسامبر سازمان برنامه جهانی غذا کمک های خود را به 9.5 میلیون نفر رسانده است و در چند ماه آینده نیز این سازمان با افزایش فعالیت های خود، 12 میلیون نفر را در ماه تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی در ادامه گفت: ادامه تأخیر و پیش شرط های تعیین شده و غیر قابل قبول برای پل هوایی ویژه ارسال دارو به این معناست که هزاران بیمار در شمال یمن، دسترسی به دارو نخواهند داشت و محکوم به رنج کشیدن هستند.

لوکوک تصریح کرد که ازدحام شدید در بندر عدن همچنان مشکل ساز است و حدود 500 کانتینر کمک انسانی سازمان برنامه جهانی غذا، در این بندر بلاتکلیف مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن