ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96853
  • ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
امسال شاهد جشن پیروزی انقلاب باشکوه‌تر از هر سال خواهیم بود

امسال شاهد جشن پیروزی انقلاب باشکوه‌تر از هر سال خواهیم بود

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مراسم سالروز شهادت شهید مهدی نوروزی اولین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه عصر امروز بر مزار آن شهید بزرگوار در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد. حسن کاظمی قمی، سفیر اسبق ایران در عراق که در این مراسم حضور داشت  […]

امسال شاهد جشن پیروزی انقلاب باشکوه‌تر از هر سال خواهیم بود به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مراسم سالروز شهادت شهید مهدی نوروزی اولین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه عصر امروز بر مزار آن شهید بزرگوار در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

حسن کاظمی قمی، سفیر اسبق ایران در عراق که در این مراسم حضور داشت  با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنچه باعث بارور شدن و حفظ دستاوردهای این انقلاب شد جاری شدن خون شهدا بود.

وی با اشاره به اینکه امسال شاهد جشن پیروزی انقلاب باشکوه‌تر از هر سال خواهیم بود، افزود: در طول این چهل سال دشمن دسیسه های مختلفی را برای براندازی این انقلاب به ملت مومن و انقلابی ایران تحمیل کرده اما با هوشیاری ملت ایران همواره با شکست مواجه شده است.

سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در عراق  بیان کرد: عظمت، شکوفایی، اقتدار و شکست ناپذیری ملت ایران در گرو مجاهدت، مقاومت و خون شهدایی است که از این دستاوردها همواره پاسداری کردند.

کاظمی قمی یادآور شد: در وصف شهید نوروزی و شهدای مدافع حرم همین بس که رهبر معظم انقلاب فرمودند که « شهدای مدافع حرم دارای دو اجر جهاد و هجرت هستند».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن