ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96861
  • ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

#شهید_باشید | روایت اخیر سردار سلیمانی از جمله‌ی همیشگی شهیدکاظمی +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیونگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید حاج‌احمد کاظمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جزو اولین کسانی بود که به سپاه پاسداران پیوست و در جریان عملیات بیت‌المقدس، فرماندهی تیپ نجف اشرف را بر عهده داشت. این شهید والامقام پس از جنگ نیز به […]

روایت اخیر سرلشکر قاسم سلیمانی از جمله‌ی همیشگی شهیدکاظمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیونگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید حاج‌احمد کاظمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جزو اولین کسانی بود که به سپاه پاسداران پیوست و در جریان عملیات بیت‌المقدس، فرماندهی تیپ نجف اشرف را بر عهده داشت. این شهید والامقام پس از جنگ نیز به عنوان فرمانده نیرو هوایی سپاه اقدامات مؤثری نسبت به ارتقای سطح کیفی نیروی هوایی از جهت سازمان و ساختار انجام داد و برای نخستین بار نیروی هوایی سپاه را مجهز به هواپیمای جت پشتیبانی نزدیک سوخو ۲۵ نمود و سازمان هلی‌کوپتری سپاه را با خرید بالگردهای میل ۱۷ تجهیز کرد.

وی همچنین در این سمت با واحد موشکی هوافضای سپاه پاسداران ایران نیز ارتباط داشت و شهید حسن طهرانی مقدم را در توسعه پروژه‌های موشکی بالستیک همراهی می‌کرد. وی سرانجام در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۸۴ مصادف با روز عرفه در سانحه هوایی سقوط هواپیمای  در نزدیکی ارومیه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید احمد کاظمی بسیار مورد توجه و علاقه سردار قاسم سلیمانی بود و از دوستان صمیمی و همرزم وی در هشت سال جنگ تحمیلی محسوب می‌شد. صفحه اینستاگرامی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران روایت اخیر وی از جمله همیشگی شهید کاظمی را با کپشن «#شهید_باشید، روایت اخیر سرلشکر قاسم سلیمانی از جمله‌ی همیشگی #شهید_کاظمی. ۹۷/۳/۱۷» منتشر کرد. در ادامه ویدئوی منتشر شده توسط صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن