ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96874
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۶:۴۷
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
فرستاده سازمان ملل،  طرف‌های درگیر یمنی را به “خویشتنداری” فراخواند

فرستاده سازمان ملل، طرف‌های درگیر یمنی را به “خویشتنداری” فراخواند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر ضمن ابراز نگرانی نسبت به افزایش خشونت در یمن، طرف‌های درگیر در این کشور را به خویشتنداری فراخواند. وی همچنین از طرف‌های درگیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر ضمن ابراز نگرانی نسبت به افزایش خشونت در یمن، طرف‌های درگیر در این کشور را به خویشتنداری فراخواند.

وی همچنین از طرف‌های درگیر در یمن خواست تا فضای مطلوبی را برای حفاظت از روند مثبت مذاکرات سوئد و ازسرگیری عملیات صلح ایجاد کنند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی پنجشنبه در عملیاتی روستای الفرش در استان حجه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو شهروند یمنی شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.

در مقابل، یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن نیز اعلام کرد که ده‌ها نفر از فرماندهان ارشد مزدوران عربستان در عملیات نظامی منحصر به فرد یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پایگاه  العند در استان لحج کشته و یا زخمی شدند.

از سوی دیگر ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با خالد الیمانی وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در امان گفت که درخواستی را از مارتین گریفیث برای برگزاری نشستی در امان دریافت کرده و در حال بررسی این درخواست است.

وی افزود: اردن در سریع‌ترین زمان ممکن به این درخواست پاسخ می‌دهد.

به گفته یک منبع دیپلمات این نشست مربوط به کمیته ویژه پیگیری توافق تبادل اسرا بوده و زمانی برای آن تعیین نشده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن