ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96876
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۷:۳۲
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
محمد علی الحوثی: صنعا برای پایان دادن به درگیری در همه جبهه‌ها آمادگی دارد

محمد علی الحوثی: صنعا برای پایان دادن به درگیری در همه جبهه‌ها آمادگی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت در صورتی که طرف دیگر به درگیری‌ها پایان دهد، صنعا برای پایان دادن به درگیری‌ها در همه جبهه‌ها آمادگی دارد. محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن […]

محمد علی الحوثی: صنعا برای پایان دادن به درگیری در همه جبهه‌ها آمادگی داردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت در صورتی که طرف دیگر به درگیری‌ها پایان دهد، صنعا برای پایان دادن به درگیری‌ها در همه جبهه‌ها آمادگی دارد.

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن با اشاره به بی توجهی سازمان ملل و نادیده گرفتن تخلفات مداوم ائتلاف متجاوز عربستان در خصوص نقض توافق سوئد و نیز انتقاد این سازمان از عملیات (نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن) علیه پایگاه “العند”، از سازمان ملل و مارتین گریفیتس، فرستاده آن خواست با بحران یمن بر اساس سیاست یک بام و دو هوا رفتار نکند.

الحوثی بار دیگر با تاکید بر پایبندی صنعا به توافق سوئد گفت: در صورتی که طرف دیگر درگیری‌ها را متوقف کند، صنعا برای توقف فراگیر درگیری‌ها در همه جبهه‌ها آمادگی دارد.

وی به اقدامات نیرو‌های متجاوز و مزدوران آن‌ها در نقض آتش بس، محاصره، ممنوعیت پرواز، جلوگیری از پرداخت حقوق و تعلل در آزادی اسرا اشاره کرد. الحوثی با بیان این که حملات متجاوزان در همه جبهه‌ها افزایش یافته است و آن‌ها به حملات خود حتی در جبهه‌ای که توافق سوئد شامل آن می‌شود، پایان نداده اند، پرسید آیا فرستاده سازمان ملل از این موضوع آگاه است؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن