ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96880
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۸:۰۱
  • 179 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از مستند سردار شهید هادی کجباف در شوشتر

رونمایی از مستند سردار شهید هادی کجباف در شوشتر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در یادواره شهدای مدافع حرم که شامگاه گذشته در شهرستان شوشتر برگزار گردید، گفت: بیان فضیلت ها و رشادت های شهدا با زبان فرهنگ و هنر کاری بسیار ستودنی و از نیازهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در یادواره شهدای مدافع حرم که شامگاه گذشته در شهرستان شوشتر برگزار گردید، گفت: بیان فضیلت ها و رشادت های شهدا با زبان فرهنگ و هنر کاری بسیار ستودنی و از نیازهای روز جامعه است .

وی تصریح کرد: مرور ایثارگری شهدا که در شرایطی سخت صورت گرفته، اما به درستی دیده نشده برای آشنا کردن جوانان بسیار حائز اهمیت است.

شریعتی اذعان داشت: تلاش رسانه ای صورت گرفته در زمینه شناخت و معرفی شهدای عظیم الشان به زبان هنر که باعث الگو گیری جامعه از آن ها می شود، پسندیده و قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در خوزستان، شوشتر را مهد علم و فقاهت عنوان و اظهار کرد: خاندان های بزرگ علمی و فقهی در آن زیسته و علم نبوی را در استان و کشور گسترش داده اند در چنین شهری قطعا باید افرادی همچون سردار شهید کجباف پرورش یابند و خاصانه برای دین و مذهب جانفشانی کنند.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: در نظر داریم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ مستند از شهدای استان تهیه و به عنوان الگو های عملی به جامعه معرفی شوند.

در ادامه این مراسم از مستند ۷۰ دقیقه ای شهید هادی کجباف به تهیه کنندگی کمال مطوف رونمایی شد.

گفتنی است؛ 70 تن از شهدای مدافع حرم استان خوزستان منتسب به شهرستان شوشتر هستند و پیکرهای مطهر ۳ تن از آن ها در شوشتر به خاک سپرده شده اند.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آیین حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن