ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96901
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
  • 203 بازدید
  • ارسال توسط :
«عروسی» یا «مجلس ختمِ صلوات»؟

«عروسی» یا «مجلس ختمِ صلوات»؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، صفحه اینستاگرامی یاران بهشت با نقل خاطره ای از شهید مدافع حرم جواد محمدی درباره حساسیت ایشان در مسئله حجاب نوشت: روی حجاب حساس بود و از تزئین ماشین عروسی اش می توانست این موضوع را فهمید تزئین ماشین عروسی‌مان؛ طوری بود ڪہ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، صفحه اینستاگرامی یاران بهشت با نقل خاطره ای از شهید مدافع حرم جواد محمدی درباره حساسیت ایشان در مسئله حجاب نوشت:

روی حجاب حساس بود و از تزئین ماشین عروسی اش می توانست این موضوع را فهمید

تزئین ماشین عروسی‌مان؛ طوری بود ڪہ قسمت شیشه‌ی جلو سمت عروس را دسته گل چسبانده بود و گل ها مانع دیده شدن من در ماشین بودند.

برای آقا جواد مهم بود که به مجالس شادی حلال برود؛ و مراسم عروسی خودمان با مولودی خوانی طی شد

برخی می گفتند: عروسی جواد به مجلس ختمِ صلوات شبیه است ولی برایش مهم کاری بود که خداپسند باشد و برایش صحبت های مردم اهمیت نداشت.

راوی: همسر شهید

شهید مدافع حرم جواد محمدی چهارمین شهید مدافع حرم شهر درچه است که پنج شنبه ۱۱ خرداد ماه ۹۶ به سوریه رفت و سه شنبه ۱۶ خرداد ماه ۹۶ همزمان با ۱۱ ماه مبارک رمضان به شهادت رسید.

همسر شهید از تاکید آقا جواد به حجاب این چنین گفت:
اهمیت بسیاری به حجاب می داد و حتی در فیلمی که بعد از شهادتش منتشر شد گفته بود «اگر خدا لطف کرد و شهادت را نصیبم کرد، بنده از آن شهدایی هستم که حتماً یقه بی حجابی ها و آنها که ترویج بی حجابی می کنند را در آن دنیا خواهم گرفت»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن