ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96905
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
جشنواره عمار جهاد رسانه‌ای است/ نفوذ ایران در یمن معنوی است

جشنواره عمار جهاد رسانه‌ای است/ نفوذ ایران در یمن معنوی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «نادر طالب زاده» در سخنانی در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به رویکرد نقادانه جشنواره عمار اشاره کرد و اظهارداشت: نبود نقد جسورانه سبب می شود که مسائل جاری به غده های چرکین و سرطانی بدل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «نادر طالب زاده» در سخنانی در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به رویکرد نقادانه جشنواره عمار اشاره کرد و اظهارداشت: نبود نقد جسورانه سبب می شود که مسائل جاری به غده های چرکین و سرطانی بدل شوند که برای مثال ماهیگیری چینی ها در بندر جاسک یکی از موضوعات این دوره از جشنواره عمار است.
وی یادآور شد: در این جشنواره پدیده کشتی های چینی متجاوز به نمایش گذاشته می شود که با جارو کردن ماهیان دریا باعث بیکاری ماهیگیران بومی شده است.
وی افزود: جشنوار عمار در فضای مستند یک حیات جدید ایجاد کرده است، یک گروه از بچه های حزب اللهی که ادبیات رسانه ای کشور را تغییر دادند و آثار خود را نمایش می دهند.
این کارگردان به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیاری نمی خواستند انقلاب به 40 سالگی برسد و نفوذی که برای ایران به واسطه علاقه دیگر کشورها همچون یمن خود به خود در منطقه به وجود آمده است برای آنها غیرقابل تحمل است.
این پژوهشگر تاکید کرد: ما چکمه ای روی زمین یمن نداریم و نفوذ ایران در این کشور معنوی است، علاقه مردم بنگلادش، هند، پاکستان ،افغانستان و دیگر کشورها مورد حسد آمریکایی ها و هم پیمانان آنها است.
طالب زاده در ادامه سخنان خود به ادعای مرکز «دفاع از دموکراسی» اشاره کرد و یادآور شد: این مراکز با شعار دروغین دموکراسی به دنبال نقشه کشی برای ضربه زدن به ایران و تضعیف انقلاب هستند که تمامی اعضای آن پاسپورت اسرائیلی دارند و تمامی تحریم های علیه ایران نقشه آنها است.
این منتقد سینما گفت: بسیاری از روشنفکران از فروپاشی آمریکا خبر دادند که برای مثال «مایکل مور» پژوهشگر و مستند ساز برجسته آمریکایی گفته ترامپ آخرین رییس جمهوری آمریکا است و همچنین «باب وودوارد» خبرنگار واشینگتن پست که نقش اصلی در فاش شدن رسوایی واترگیت و استعفای نیکسون رییس‌جمهوری آمریکا داشت، گفته است که من می ترسم کاخ سفید فروپاشی معنوی را تجربه کند. 
طالب زاده همچنین به خروج سربازهای آمریکایی از سوریه اشاره کرد و گفت: «مایک پمپئو» و سران آمریکایی در سفر خود به قاهره به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود در منطقه هستند و وزیر خارجه این کشور در سخنرانی خود صحبت های اوباما را که در گذشته از تاثیر مسلمانان در مباحث علمی و رنسانس در مصر سخن گفته بود را زیر سوال برد و از وی بدگویی کرد. نباید فراموش کرد که مسلمانان در پیشرفت جهان تاثیر داشتند و غرب مدیون جهان اسلام است. 
وی وقوع جنگ داخلی در آمریکا را محتمل دانست و گفت: ترامپ، مردم آمریکا را به دو تکه، جدا کرده است و افراد موافق ترامپ وینچستر به دست هستند. آمریکایی ها دچار یک بحران شدند که احتمال جنگ داخلی نزدیک است. 
وی ادامه داد: امروز بیستمین روزی است که دولت آمریکا تعطیل شده و این نشانده پوک بودن دشمن است، ما نباید نسخه هایی که آنها می نویسند را به لایحه تبدیل و امضا کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن