ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9693
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
دستگاه قضا با جسارت کنندگان به خون پاک شهدای مدافع حرم برخورد کند/ضامن عزت و امنیت ما همین شهدا بودند

دستگاه قضا با جسارت کنندگان به خون پاک شهدای مدافع حرم برخورد کند/ضامن عزت و امنیت ما همین شهدا بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا گلستان در جمع بسیجیان با اشاره به حوادث اخیر دانشگاه منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: خون پاک شهدای مدافع حرم ضامن عزت و امنیت ماست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا گلستان در جمع بسیجیان با اشاره به حوادث اخیر دانشگاه منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: خون پاک شهدای مدافع حرم ضامن عزت و امنیت ماست و نباید امروز برخی افراد به خیال خام خود و بدون تفکر و تعقل علیه آنها سخنی برانند .

کریمی افزود: کسانی که به این خونهای پاک جسارت می کنند در مسیر اهداف آمریکا و صهیونیسم حرکت می کنند لذا باید منتظر برخورد قاطعانه دستگاه قضایی باشند .

وی با اشاره به شرایط امروز ایران اسلامی تصریح کرد: به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم امروز از امنیت و آرامش بسیار خوبی در منطقه ای که سراسر جنگ و آشوب است برخورداریم، لذا نباید ناشکری بکنیم.

جانشین سپاه نینوا گلستان مقدمه تریبون آزاد و کرسی آزاد اندیشی را صداقت ، عدم جانبداری و تعقل و تدبر دانست و خاطرنشان کرد : بدون شک هر کسی از انتقاد سالم و سازنده استقبال می کند اما اینکه سخنان سخیف و بدون پایه و مبنا گفته شود صحیح نیست ، خاصه اینکه به آرمانها و ارزشهای یک ملت توهین شود.

کریمی خاطرنشان کرد: روحانیت در طول تاریخ معاصر ما زحمات زیادی کشیده و امروز نباید آماج حملات دشمنان قرار بگیرد چون انگلیس ، آمریکا و صهیونیسم نیز دنبال تخریب چهره روحانیت و دین اسلام هستند لذا دانشجویان ما در زمین دشمن بازی نکنند.

وی تاکید کرد: امروز اگر همه به ندای رهبری گوش دهند و برای توسعه و پیشرفت کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی همت کنند قطعا بر مشکلات پیروز خواهیم شد.

جانشین سپاه نینوا گلستان حضور نیروهای مومن و انقلابی در مرزهای سوریه ، عراق و سایر بلاد اسلامی را دفاع از مظلوم که همان آرمان پیامبر (ص) بود دانست و تصریح داشت : جمهوری اسلامی هر گونه تهدید علیه خودش را حتی در قلب دشمن نابود خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن