ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9695
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
  • 598 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای مدافع حرم(فاتحین) در بروجرد برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم(فاتحین) در بروجرد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، این یادواره عصر امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و در سالن دکتر شهیدی این واحد دانشگاهی برگزار شد. معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در این یادواره گفت: مدافعان حرم سربازان واقعی اسلام و شهدای زنده‎ای است که مجروحیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، این یادواره عصر امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و در سالن دکتر شهیدی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در این یادواره گفت: مدافعان حرم سربازان واقعی اسلام و شهدای زنده‎ای است که مجروحیت چون مدال رزمندگی و دفاع از حرم بر گردن آنها آویخته شده است.

جعفر حیدری اظهار کرد: در عصری که دشمن از هیچ جنایتی برای محو اسلام و ارزش‎های اسلامی فروگذار نمی‎کند و با تمام قوا به میدان آمده است، جوانان برومند این سرزمین نشان دادند که مانند جنگ تحمیلی 8 ساله در جای جای کره زمین به دفاع از اسلام و ارزش‎های والای انقلاب اسلامی آماده جان‎فشانی و رشادت هستند.

وی اضافه کرد: جوانان ایران اسلامی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارند که با شهامت و رشادت دشمن را به گوشه‎ای برانند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه مدافعان حرم در حقیقت و به معنای واقعی کلمه فاتحین هستند، تأکید کرد: با نصرت و مدد الهی به زودی شاهد موفقیت این رزمندگان دلیر در همه صحنه‎ها هستیم.

حیدری، شهید ماشاءالله شمسه یکی از شهدای مدافع حرم شهرستان بروجرد را چهره‎ای ملی خواند و تصریح کرد: برخورداری از خلوص بالا آوازه این شهید والامقام را در پهنه ایران اسلامی بلند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس؛ در این مراسم عرفانی و معنوی که یادواره شهدای مدافع حرم(فاتحین) نام گرفته بود، از خانواده‎های شهیدان شمسه، زرپرور، حسینی‎نسب و کاظمی قدردانی شد.

در این یادواره که با هدف آشنا کردن بیش از پیش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بروجرد با اهداف دشمن از ایجاد گروهک تروریستی داعش و تحولات در حال وقوع در منطقه و البته ارج نهادن به مقام والای شهدای مدافع حرم و تجلیل از صبر، بردباری و ایثار خانواده‎های معظم آنها برگزار شده بود، فرماندهان نظامی، انتظامی و برخی مسؤولان این شهرستان حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن