ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 96957
  • ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۸:۱۱
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
نسل جوان ما تمام معادلات امریکا را برهم می‌زند/ مسئولان به‌دنیا نشان دهند مستقلانه مشکلات را حل می‌کنند

نسل جوان ما تمام معادلات امریکا را برهم می‌زند/ مسئولان به‌دنیا نشان دهند مستقلانه مشکلات را حل می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله علی اسلامی در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به تلاش دشمن برای کم رنگ کردن روحیه انقلابی در جامعه اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به ویژه امریکا از همان ابتدا به فکر براندازی و سقوط نظام جمهوری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله علی اسلامی در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به تلاش دشمن برای کم رنگ کردن روحیه انقلابی در جامعه اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به ویژه امریکا از همان ابتدا به فکر براندازی و سقوط نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: از تجزیه استان‌های مرزی تا جنگ تحمیلی همه مصادیقی برای توطئه دشمن است که نمی‌توانست استقلال و آزادی کشور ما را پس از پیروزی انقلاب اسلامی بپذیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: یعنی اگر دشمن در تجزیه کشور به هدفش می‌رسید به همان اکتفا می‌کرد و دیگر کاری نداشت اما در هیچ یک از این توطئه‌ها به نتیجه نرسید و لذا هر روز یک نقشه‌ای از آستین بیرون میاورد.

اسلامی عنوان کرد: بعد از جنگ سخت و ۸سال جنگ تحمیلی که دشمن در آن ناکام ماند، امروز جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و تهاجم به هویت را به راه انداخته است.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد است تا روحیه‌ای که ملت ایران با آن انقلاب کردند و رژیم ظالم شاهنشاهی را در کشور ساقط کردند را تضعیف کند و ناامیدی و به امگیزگی را به جامعه القا کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی گری، خودباوری و اعتماد به نفس را از نسل جوان تهی کند، درواقع امریکا از هر راهی برای این هدف و براندازی نظام استفاده می‌کند.

اسلامی بیان کرد: دشمن به خیال خود تصور می‌کند که با تبلیغات دروغ می‌تواند ایران هراسی و اسلامی هراسی را در جهان ایجاد و گسترش دهد اما واقعیت چیز دیگری است چراکه روز به روز دامنه آگاهی مردم گسترده می‌شود.

وی افزود: امریکا به طبل توخالی خود می‌کوبد درحالی آن چیزی که رو به زوال است خود اوست و امروز دیگر ابرقدرتی امریکا مفهومی ندارد و این هیبت دروغین برای دنیا درهم شکسته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه ما باید آگاه و هوشیار در میدان باشیم و چشم و گوشمان به فرمایشات تحکیم بخش و امید دهنده مقام معظم رهبری باشد که در همه بیاناتشان مسیر درست را نشان می‌دهند.

وی ابراز کرد: دشمن باید بداند که این ملت در سایه رهبری و ولایت فقیه پیش خواهند رفت و امسال جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را شکوهمندتر از هر سال دیگری برگزار خواهند کرد.

اسلامی تصریح کرد: در این میان وظیفه و رسالت مسئولین از هر زمان دیگری سنگین تر است که باید به دنیا بفهمانند کشور و ملت ایران در اوج آزادی و استقلال هستند و تمامی مشکلات را حل خواهند کرد.

وی افزود: نسل جوان جمهوری اسلامی همچون شهید حججی ها در صحنه حضور دارند و با روحیه انقلابی تمام معادلات دشمن و امریکا را برهم می‌زنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن