ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96975
  • ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۸:۵۸
  • 260 بازدید
  • ارسال توسط :
بازدید هماهنگ کننده بشردوستانه سازمان ملل از بندر حدیده یمن

بازدید هماهنگ کننده بشردوستانه سازمان ملل از بندر حدیده یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المیادین، لیز گراندی، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در یمن در جریان بازدید از بندر الحدیده و دیدار با رهبران محلی این استان گفت که سازمان ملل تیمی را به نظارت بر این بندر براساس پیشنهادات شورای امنیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المیادین، لیز گراندی، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در یمن در جریان بازدید از بندر الحدیده و دیدار با رهبران محلی این استان گفت که سازمان ملل تیمی را به نظارت بر این بندر براساس پیشنهادات شورای امنیت و توافق استکهلم مکلف کرده است.

از سوی دیگر عبدالقادر مرتضی، مسئول پرونده اسرا در دولت صنعا اعلام کرد که عربستان هنوز به طور جدی توافق‌نامه تبادل اسرا را اجرا نکرده است.

وی گفت که دولت یمن تنها در راستای یک توافق فراگیر که شامل خروج تمامی اسرا از زندان‌های عربستان باشد، عملیات تبادل اسرا را اجرا خواهد کرد.

در همین راستا، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانستند مجددا کنترل تپه ابوشهید در شهر الربوعه در العسیر عربستان و تپه سیان در منطقه حرض در استان حجه را در دست بگیرند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن