ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96986
  • ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
  • 549 بازدید
  • ارسال توسط :
قم به حضور لشکر فاطمیون افتخار می‌کند

قم به حضور لشکر فاطمیون افتخار می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، هم‌زمان با شب ولادت حضرت زینب(س)مراسم جشن ولادت حضرت زینب(س) در حسینیه گلزار شهدای بهشت معصومه(س) با حضور خانواده شهدای لشکر فاطمیون مدافع حرم برگزار شد در این مراسم  سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، هم‌زمان با شب ولادت حضرت زینب(س)مراسم جشن ولادت حضرت زینب(س) در حسینیه گلزار شهدای بهشت معصومه(س) با حضور خانواده شهدای لشکر فاطمیون مدافع حرم برگزار شد در این مراسم  سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی امنیت استانداری قم طی سخنرانی اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب شهدای مدافع حرم اجر و امتیاز خاصی دارند، شهدای مدافع حرم مدافع حریم اهل‌بیت بودند، مدافع حریم حرم حضرت زینب(س) بودند و در غربت هم به شهادت رسیدند این ها اجر این شهدا را مضاعف می کند.

وی گفت: لشکر فاطمیون به نام حضرت فاطمه زهرا(س) نامگذاری شده و این لشکر پیرو حضرت زهرا(س) هستند حضرت فاطمه اولین شهید مدافع ولایت بودند و در غربت به شهادت رسیدند و در غربت هم تشییع شدند شهدای مدافع حرم نیز با تأسی از مادر سادات غریب هستند.

هاشمی افزود: درود بر مادران و پدران شهد که چنین فرزندانی تربیت کردند، وقتی این پدران و مادران فرزند خودشان را که مانند جان عزیز است تقدیم اسلام می‌کنند به حضرت زینب(س) اعلام می‌کنند اگر در کربلا نبودند تا امام حسین(ع) را یاری کنند و اگر در مسیر اسارت نبودند تا از اهل‌بیت دفاع کنند بعد از 1400 سال به میدان آمدند تا اجازه تعرض به حرم اهل‌بیت را ندهند.

شیعیان عصر حاضر از شیعیان عصر اهلبیت بهتر هستند

معاون سیاسی امنیت استانداری قم خاطرنشان کرد: درود بر شهدای فاطمیون که هزاران کیلومتر را طی کردند و اجازه ندادند به حرم حضرت زینب(س) تعرضی شود، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند شیعیان عصر حاضر از شیعیان عصر امام علی(ع)و امام حسن(ع)  امام حسین(ع) بهتر هستند در آن زمان امام علی(ع) را دیدند اما وقتی امام در محراب ضربت خورد گفتند مگر امام علی هم نماز می‌خواند و یا در کربلا خودشان به امام نامه نوشتند اما تنها 72 یار برای امام حسین(ع) باقی ماند.

هاشمی بیان داشت: اما شهدای مدافع حرم اهل‌بیت را ندیدند و به میدان دفاع رفتند نشانه این بهتر بودن این است که مدافعان حرم بهانه نیاورند و به ندای هل من ناصر ینصرونی امام حسین(ع) لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: افرادی تحت عنوان داعش که همان اسلام آمریکائی است در جهت مقابله با فرهنگ ایثار و شهادت به جود آمدند اما همه مشاهده کردند این نقشه بر آب شد و لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون و دیگر مدافعان حرم از سراسر جهان باروحیه ایثار و شهادت‌طلبی به ندای ولایت لبیک گفتند.

معاون سیاسی امنیت استانداری قم تأکید کرد: بعد از تهران و خراسان رضوی استان قم بیشترین شهدای لشکر فاطمیون رو دارد این یعنی روحیه شهادت‌طلبی موج می زند و تا وقتی فرهنگ ایثار و شهادت طلبی باشد دشمن از ما ترس دارد رهبر معظم انقلاب هم بر افزایش روحیه مقاومت و ایثارگری تأکید دارند.

هاشمی افزود: داعش پرورش یافت تا اهداف آمریکا را در میان مسلمانان و شیعیان تفرقه بیندازد اما روحیه ایثار و شهادت طلبی این اجازه را به دشمنان نداد و مشاهده می کنیم در عراق در سوریه و در دیگر کشورها این گروه های تروریستی در حال نابودی و سرنگونی هستند.

قم به حضور لشکر فاطمیون افتخار می‌کند

وی گفت: قم به حضور لشکر فاطمیون افتخار می کند، دشمن به دنبال تفرقه انداختن بین شیعیان بود و در مسئله دفاع از حرم اهل بیت قومیت و مرزهای جغرافیایی را مطرح می کرد اما با فداکاری مدافعان حرم دشمن ناکام ماند تنها راه پیروزی شیعیان این است که گوش به فرمان و پیرو فرمان ولی فقیه باشیم تا موفقیت و عاقبت‌به‌خیری نصیب ما شود.

همچنین در این مراسم حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم طی سخنرانی اظهار داشت: مدافعان حرم زمانی وارد میدان مقاومت شدند که نیاز بود از حریم اهل‌بیت دفاع شود، همه آن‌هایی که تربیت‌یافته مکتب اهل‌بیت بودند این فرصت را بهترین فرصت دیدند و با یک ندا لبیک گفتند.

نگذارید روی خون شهدا قدم بگذارند

وی تصریح کرد: مدافعان حرم نشان دادند اگر در روز عاشورا در کربلا نبودند تا در رکاب امام حسین(ع) باشند و از فرزندان و اهل‌بیت امام که به اسارت برده شده بودند دفاع کنند بهترین فرصت را دیدند و امروز برای دفاع از حریم اسلام و اهل‌بیت وارد میدان مقاومت شدند.

مالکی نژاد خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با حضرت زینب(س) عهد و پیمان بستند و روز آن‌ها این بود که درراه دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهید شوند.

وی گفت شهادت یک بعد مسئله است بعد دیگر آن وظیفه ما و خانواده شهدا است که باید در همان مسیر شهدا حرکت کنیم عده‌ای تلاش می‌کنند سد راه شوند و نگذارند این روحیه در بین خانواده شهدا شکوفا شود.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: خانواده شهدا نگذارید قدم روی خون فرزندان، برادران، پدران و همسران شهید شما بگذارند باید نگاه ما به کلام رهبر معظم انقلاب باشد باید فرزندان شهدا مانند پدرانشان نمونه باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن