ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97012
  • ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای فاطمیون چه ویژگی‌هایی داشتند؟

شهدای فاطمیون چه ویژگی‌هایی داشتند؟

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نخستین یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون استان تهران امروز، 22 دی‌ماه، با حضور آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نخستین یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون استان تهران امروز، 22 دی‌ماه، با حضور آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان فاطمیون در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

سردار قاآنی در این مراسم با اشاره به شهدای مدافع حرم فاطمیون گفت: شهدای مدافع حرم فاطمیون چند ویژگی را همزمان با هم دارند؛ نخستین نکته مهاجر بودن این شهداست. شأن مهاجر بودن طبق آیات قرآن بسیار بالا و بلندمرتبه است و مسلمانی که در راه خدا هجرت می‌کند، مقام والایی دارد.

وی افزود: این شهدا هم جغرافیای خود یعنی کشور افغانستان مهاجرت کرده و در جمهوری اسلامی زندگی می‌کردند و هم برای دفاع از ولایت و حریم اهل بیت(ع) هجرت کرده و در جغرافیای سوریه حضور پیدا کردند. این شهدا علاوه بر مهاجر بودن، مجاهدند و برای دفاع از ولایت و دستورات الهی به میدان آمدند و در میدان سوریه مجاهدت کردند.

حضور فعالان مقاومت یمن، بحرین و سوریه بر سر مزار شهدای فاطمیون+تصاویرحضور مرکز رسانه فاطمیون با 6 اثر در جشنواره مردمی فیلم عمار

سردار قاآنی با اشاره به علت نامگذاری لشکر فاطمیون گفت: ویژگی دیگر رزمندگان فاطمیون، مقدمه نامگذاری این شهدا شد. این رزمندگان از حریم ولایت دفاع کردند. حضرت زهرا(س) اولین و مهمترین مدافع ولایت بودند. شهدای افغانستانی فاطمیون نیز مسیر حضرت زهرا(س) را در دفاع از ولایت ادامه دادند. شما رزمندگان فاطمیون! با عمل خود ثابت کردید که پای دین خدا و مکتب اسلام بوده‌اید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن