ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97025
  • ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۵:۱۸
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس کمیته اطلاعات دولت مستعفی یمن کشته شد

رئیس کمیته اطلاعات دولت مستعفی یمن کشته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، «محمد صالح طماح» در حمله پهپادی چند روز پیش ارتش یمن به نیروهای وابسته به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن در پایگاه نظامی «العند» در استان «لحج» زخمی شده بود. ارتش یمن روز پنجشنبه با پهپاد به رژه نظامی نیروهای وابسته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

«محمد صالح طماح» در حمله پهپادی چند روز پیش ارتش یمن به نیروهای وابسته به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن در پایگاه نظامی «العند» در استان «لحج» زخمی شده بود.

ارتش یمن روز پنجشنبه با پهپاد به رژه نظامی نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن در پایگاه هوایی «العند» حمله کرد که به کشته شدن چندین فرمانده منجر شد. طماح در این عملیات زخمی شده و برای مداوا به بیمارستانی در عربستان منتقل شد. 

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. 

این حملات به نابودی زیرساخت‌های یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماری‌های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است. مسئولان نزدیک به جنبش انصارالله می‌گویند از زمان آغاز این حملات بیش از ۳۶ هزار غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شده‎اند. روزنامه واشنگتن‌پست شمار افراد کشته‌شده در این جنگ را نزدیک به ۵۰ هزار نفر اعلام کرده است. 

کارشناسان سازمان ملل، یمن را صحنه بزرگترین بحران بشری در جهان توصیف می‌کنند. ۲۲ میلیون نفر که ۷۵ درصد جمعیت یمن را تشکیل می‌دهند نیازمند نوعی کمک‌رسانی و حمایت بشردوستانه هستند. از این میان، ۸.۴ میلیون نفر نمی‌دانند وعده غذایی بعدی‌شان از کجا تأمین خواهد شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن