ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97027
  • ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۵:۲۵
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
مقابله با توطئه های استکبار نظام اسلامی را مقتدر کرده است

مقابله با توطئه های استکبار نظام اسلامی را مقتدر کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند شنبه شب در آیین آغاز پخش 130 مستند تلویزیونی شهدای مدافع حرم سراسر کشور در روستای باشی شهرستان تنگستان بوشهر افزود: سران استکبار برای مقابله با ایران به عنوان پایگاه روشنگری خاورمیانه برنامه های مختلفی از جمله جنگ هشت ساله، تحریم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند شنبه شب در آیین آغاز پخش 130 مستند تلویزیونی شهدای مدافع حرم سراسر کشور در روستای باشی شهرستان تنگستان بوشهر افزود: سران استکبار برای مقابله با ایران به عنوان پایگاه روشنگری خاورمیانه برنامه های مختلفی از جمله جنگ هشت ساله، تحریم و توطئه های مختلفی را طراحی کردند اما این دسیسه ها نه تنها مانع پیشروی انقلاب اسلامی نشد بلکه مایه قدرت آن نیز شده است.
وی بیان کرد: حضور جوانان غیور این سرزمین در عرصه های مختلف و نثار خون هزاران شهید، ایثار جانبازان و آزادگان باعث شد نه تنها این نظام تضعیف نشود بلکه پایگاه و قدرت نظام جمهوری اسلامی نیز بیشتر شد.
وی اظهار داشت: آنها با طراحی گروه تروریستی داعش توطئه جدیدی علیه تضعیف پایگاه مقابله با اسرائیل به عنوان جرثومه فساد را طراحی کردند که به زعم خودشان اگر سوریه و عراق سقوط کند در گام بعدی به سمت تضعیف جمهوری اسلامی حرکت کنند.
گراوند ادامه داد: اما جوانان مسلمان این سرزمین با تاسی از شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس آستین همت را بالا زدند و برای دفاع از اسلام جان خود را نثار کردند.
وی یادآور شد: در شرایطی که ما در روستای باشی شهدای گرانقدرمان را گرامی می داریم سربازان کفر به برکت خون شهدا و ایثار خانواده های آنان با سرافکندگی وذلیلانه خاک سوریه را ترک می کنند.
استاندار بوشهر گفت: این ذلتی که دامنگیر آمریکا و سردمدارانی که برای تضعیف ایران و کشورهایی که مقابل اسرائیل بودند به برکت وجود شهدای ما سربلند و دشمن سرافکنده است.
وی اضافه کرد: به تصور دشمن ملت ایران امسال جشن پیروزی 40 سالگی انقلاب را برگذار نمی کند ولی به کوری چشم آنان امروز در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی از ایثار گری ایثارگران و شهدا رونمایی می کنیم.
گراوند گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار با پشتیبانی مردم و مسئولان در امنیت کامل برنامه 40 سالگی انقلاب را تدارک می بیند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: استقلال و آزادی نشات گرفته از خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است و امروز نیز شهدای مدافع حرم در بیرون از مرزها به بشریت آموختند که نباید زیر یوغ ذلت باشیم.
سردار علی رزمجو افزود: خالص ترین فرزندان این ملت را شهدا تشکیل می دهند که با خون خود از آرمان های امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب نه تنها در مرزهای داخلی بلکه در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی با عنوان مدافعان حرم دفاع کردند.
وی یادآور شد: خون شهیدان مدافع حرم دشمنان انقلاب اسلامی را به بازدارندگی هدایت و بدون تردید انقلاب اسلامی و یاران انقلاب در هر نقطه ای از دنیا آماده دفاع ازعزت و شرف مسلمانان هستند.
رزمجو گفت: دشمن در قالب طراحی داعش و گروه های تکفیری تلاش کرد پس از سقوط سوریه و عراق به سمت مرزهای جمهوری اسلامی حمله برد این درحالی است که از قدرت و شجاعت جوانان ایرانی که آنها را در پشت خاکریزها زمین گیر کرد، غافل بودند.
وی افزود: ایثار، شهادت، صبر و استقامت مهمترین پیام شهدای مدافع حرم بود.
در این آئین ضمن تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم استان بوشهر شهید محمد احمدی جوان و عید محمد رضایی از مستند این دو شهید و یکی از فرستنده های پرقدرت رادیویی استان بوشهر با نام شهید احمدی جوان رونمایی شد.
6047/6043
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن