ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97041
  • ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۸:۱۵
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری نشست شورای راهبردی زنان دفاع مقدس در شیراز

برگزاری نشست شورای راهبردی زنان دفاع مقدس در شیراز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ هوشنگ گرامی مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نشست با اشاره به اینکه نقش چند منظوره زنان در تربیت فرزندان و تشویق آنان در اعزام به جبهه، پشتیبانی، جمع آوری و بسته بندی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ هوشنگ گرامی مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نشست با اشاره به اینکه نقش چند منظوره زنان در تربیت فرزندان و تشویق آنان در اعزام به جبهه، پشتیبانی، جمع آوری و بسته بندی کمک‌ها در حوزه امداد رسانی و توجه به مجروحان و خانواده شهداء گفت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خانواده هایمان می‌توانیم بر شبیحخون فرهنگی دشمنان پیروز شویم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یک الگو است و ما باید از این الگو حداکثر استفاده را در جامعه داشته باشیم به خصوص در مسائل اجتماعی، تربیتی، نمادی از ساده زیستی و وحدت رویه بود که در دفاع مقدس منجر به پیروزی شد.

همچنین مجتهد زاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور ادامه داد: با بازسازی ارزش‌های ایام دفاع مقدس می‌توان فرهنگ‌های ایثار و هویت سازی دینی را در خانواده‌های ایرانی ترویج داد.

وی با اشاره به راه اندازی کمیته دختران شهداء افزود: نشر ارزش‌های خانواده‌های شهداء باعث ابطال نقشه‌های فریبانه دشمنان می‌شود.

مجتهد زاده از شورای راهبردی زنان و دفاع دمقدس استان فارس درخواست کرد تا با گفتمان سازی ایثار در کلام بین خانواده‌های شهداء معیار‌های انتخاب همسر، فرهنگ جامعی برای خانه داری و الگو قرار دادن خانواده‌های شهداء در بین خانواده‌ها باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن