ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97057
  • ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله یمن سازمان ملل را مقصر عدم پیشرفت در الحدیده دانست

انصارالله یمن سازمان ملل را مقصر عدم پیشرفت در الحدیده دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله در یک پیام توئیتری مارتین گریفیث، رئیس کمیته هماهنگی سازمان ملل را مسؤول عدول از روند توافقنامه استکهلم و اتخاذ دستورکار دیگری کرد و نوشت، به نظر می‌رسد این ماموریت فراتر از توانایی‌های اوست. وی گفت، این مساله موجب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله در یک پیام توئیتری مارتین گریفیث، رئیس کمیته هماهنگی سازمان ملل را مسؤول عدول از روند توافقنامه استکهلم و اتخاذ دستورکار دیگری کرد و نوشت، به نظر می‌رسد این ماموریت فراتر از توانایی‌های اوست. وی گفت، این مساله موجب می‌شود توافقنامه مربوط به استان حدیده پیشرفتی نداشته باشد.

سخنگوی انصارالله تصریح کرد: عدم هیچ‌گونه پیشرفت در روند اجرای توافقنامه استکهلم اساسا به خروج ژنرال پاتریک کامرت از روند توافق و اجرای برنامه‌های دیگر بازمی‌گردد.

عبدالسلام افزود، مادامی که گریفیث این مساله را حل نکند صحبت از دیگر مسائل دشوار خواهد بود.

انصارالله و دولت مستعفی یمن در ماه دسامبر به توافقنامه یمنی – یمنی در سوئد درباره آتش‌بس در حدیده و تسهیل ورود کمک‌های انسانی به میلیون‌ها یمنی دست یافتند و دو طرف از زمان امضای این توافقنامه بارها یکدیگر را به نقض آن متهم کرده‌اند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن