ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97207
  • ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۸:۵۸
  • 175 بازدید
  • ارسال توسط :
اردن میزبانی نشست طرفین بحران یمن درباره تبادل اسیران را پذیرفت

اردن میزبانی نشست طرفین بحران یمن درباره تبادل اسیران را پذیرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه اردن امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که “امان” میزبانی دور دوم مذاکرات میان طرف‌های درگیر در یمن را پذیرفت. در همین راستا، سخنگوی وزارت خارجه اردن عنوان کرد که این وزارتخانه با درخواست مارتین گریفیث، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه اردن امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که “امان” میزبانی دور دوم مذاکرات میان طرف‌های درگیر در یمن را پذیرفت.

در همین راستا، سخنگوی وزارت خارجه اردن عنوان کرد که این وزارتخانه با درخواست مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل مبنی بر میزبانی امان از مذاکرات میان طرف‌های درگیر یمنی درباره تبادل اسرا موافقت کرده است.

به دنبال موافقت اردن با میزبانی این نشست، نمایندگان انصارالله در کمیته اسرا (که این کمیته در پی رایزنی‌های سوئد شکل گرفته است) به امان سفر کردند.

طبق گفته عبدالقادر المرتضی از اعضای هیئت مذاکره کننده انصارالله، قرار است که هیئت اعزامی به امان دیدارهای مستقیمی با نمایندگان دولت مستعفی یمن با نظارت سازمان ملل برگزار کند. این دیدارها در چارچوب تلاش برای حل و فصل موانعی که مانع از اجرای توافق تبادل اسرا و بازداشت شدگان می‌شود، صورت می‌گیرد.

این درحالی است که دفتر فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن اخیرا اعلام کرده بود که امان هنوز با میزبانی نشست میان طرف‌های درگیر در یمن موافقت نکرده است.

انتهای پیام

مترجم: حمید محمد طاهری

دبیر: زهرا موسوی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن