ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97211
  • ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۹:۰۹
  • 402 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام آمادگی اردن برای میزبانی مذاکرات صلح طرف‌های یمنی

اعلام آمادگی اردن برای میزبانی مذاکرات صلح طرف‌های یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه اردن با درخواست سازمان ملل مبنی بر میزبانی نشست دوم نمایندگان دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله با هدف بررسی توافق تبادل اسرا و بازداشت شدگان موافقت کرد. سخنگوی وزارت خارجه اردن در […]

اعلام موافقت اردن با میزبانی نشست طرف‌های یمنیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه اردن با درخواست سازمان ملل مبنی بر میزبانی نشست دوم نمایندگان دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله با هدف بررسی توافق تبادل اسرا و بازداشت شدگان موافقت کرد.

سخنگوی وزارت خارجه اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد: اردن با تمام توانمندی‌های خود از تلاش برادرانش برای پایان دادن به این بحران که طولانی شده است می‌ایستد. بحرانی که باید بر اساس مراجع مورد اعتماد به راه حلی سیاسی برای آن دست یافت.

وزارت خارجه اردن روز یک شنبه اعلام کرده بود که در حال بررسی درخواست سازمان ملل برای میزبانی دور دوم نشست طرف‌های یمنی است.

اولین نشست طرف‌های درگیر در یمن ماه گذشته در سوئد و با هدف دستیابی به راه حلی برای پایان دادن به جنگی برگزار شد که از سال ۲۰۱۴ آغاز و تاکنون جان هزاران یمنی را گرفته و این کشور را ویران کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن