ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97223
  • ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
  • 228 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: امارات در برابر اجرای توافق الحدیده کارشکنی می‌کند

انصارالله: امارات در برابر اجرای توافق الحدیده کارشکنی می‌کند

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «علی القحوم» عضو جنبش انصارالله یمن تاکید کرد امارات تلاش می‌کند مانع اجرای توافق سوئد شود، چرا که از اجرای آن متضرر می‌شود. وی از افتادن پاتریک کامرت رئیس کمیته سازمان ملل در دام […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «علی القحوم» عضو جنبش انصارالله یمن تاکید کرد امارات تلاش می‌کند مانع اجرای توافق سوئد شود، چرا که از اجرای آن متضرر می‌شود. وی از افتادن پاتریک کامرت رئیس کمیته سازمان ملل در دام امارات از طریق تلاش برای کندی کار در اجرای توافق الحدیده ابراز تاسف کرد.

القحوم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت گام‌های مهمی در مسئله جابجایی در بندر الحدیده با نظارت سازمان ملل برداشته شده است. وی ائتلاف سعودی را به شانه خالی کردن از برداشتن گام‌های مشابه در این زمینه متهم کرد.

بر اساس این گزارش، پاتریک کامرت رئیس کمیته هماهنگی جابجایی نیروها در الحدیده نشست‌هایی با نمایندگان دولت مزدور عبدربه منصور هادی و دولت یمن در صنعاء برگزار کرد، این در حالی است که وی نتوانسته بود هفته گذشته نشست مشترکی برگزار کند.

سازمان ملل گفته است هدف این نشست‌ها،‌ادامه تشویق طرفین به ازسرگیری نشست‌های مشترک به منظور تکمیل طرح جابجایی نیروها که توافق درباره آنها به دست آمده بود و نیز برای دستیابی به راه حلی برای بخش‌های حساس الحدیده است که با تاسیسات انسانی ارتباط دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن