ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97236
  • ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
  • 524 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله: نه سازمان ملل و نه ائتلاف سعودی در اجرای توافق استکهلم جدی نیستند

با وجود گذشت بیش از یک ماه از توافق استکهلم در مورد اجرای آتش بس در الحدیده اما همچنان این مسئله محقق نشده و ائتلاف سعودی به نقض آتش بس ادامه می‌دهد. حالا انصارالله هم اعلام کرده سازمان ملل و ائتلاف سعودی در این مورد جدی نیستند.به همین رابطه باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از […]

با وجود گذشت بیش از یک ماه از توافق استکهلم در مورد اجرای آتش بس در الحدیده اما همچنان این مسئله محقق نشده و ائتلاف سعودی به نقض آتش بس ادامه می‌دهد. حالا انصارالله هم اعلام کرده سازمان ملل و ائتلاف سعودی در این مورد جدی نیستند.
به همین رابطه باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره نوشته، «محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن می‌گوید نقض آتش بس همچنان ادامه دارد و هیچ جدیتی در خصوص تثبیت آتش بس در الحدیده از طرف ناظران سازمان ملل وجود ندارد…  اگر ما به اجرای این توافق تمایلی نداشتیم به هیچ وجه این همه امتیاز نمی‌دادیم از جمله اینکه پذیرفتیم نظارتی بین المللی در بندر الحدیده و دیگر بنادر که تحت سیطره ما قرار دارد وجود داشته باشد در حالی که در دیگر بنادر که تحت اشغال کشور‌های متجاوز قرار دارد هیچ نظارتی وجود ندارد و مقادیر زیادی سلاح که آن‌ها نیاز دارند وارد می‌شود بدون اینکه هیچ نظارتی
 شود.»
البخیتی در ادامه، گفته: «توافق استکهلم روشن است و به سازمان ملل متحد اجازه می‌دهد در زمینه نظارت ایفای نقش کند، اما مسئله امنیت و قدرت اجرایی از اختیارات قدرت محلی است. شاید اختلافاتی بین طرف‌ها در خصوص قدرت محلی وجود داشته باشد، اما نقش سازمان ملل متحد، نقشی نظارتی است و سازمان ملل متحد و آقای کامرت باید این مسئله را درک کنند.»
علی القحوم عضو شورای سیاسی انصارالله یمن نیز تاکید کرده که ائتلاف متجاوز سعودی سعی دارد در اجرای توافقات سوئد مانع‌تراشی کند و به همین دلیل مرتب به الحدیده حمله می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن